اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باصفا:با اخباری روند خوبی داشتیم/ اکبرپور خالصانه کار می کند

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: علیرضا اکبرپور خالصانه کار می‌کند و چیزهای زیادی به ما یاد می‌دهد.

باصفا:با اخباری روند خوبی داشتیم/ اکبرپور خالصانه کار می کند

ایمان با صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهارداشت: با آمدن علیرضا اکبرپور تیم از نظر فنی و روحی شرایط خوبی دارد ولی مشکلاتی که در باشگاه بود همچنان پابرجاست. البته مدیران باشگاه در حال پیگیری هستند که این مشکلات حل شوند و از این وضعیت خارج شویم.

وی در مورد مشکلات موجود در باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: مسائل مالی که از اول فصل وجود داشت همچنان وجود دارند. خود من از اول فصل کلا 27 درصد دریافتی داشتم با اینکه قراردادم خیلی پایین‌تر از آن است که فکرش را کنید. در قراردادم بندی نداشتم اما عرف این است تا نیم‌فصل پرداختی را به 50درصد برسانند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ان‌شاالله طبق گفته مدیریت باشگاه این مشکلات به زودی حل شوند.

با صفا در خصوص اینکه مالک ماشین سازی چندی پیش تصمیم به رها کردن این باشگاه گرفت اما در نهایت با درخواست استاندار به کار خودش برگشت، گفت: اینکه ممدرضا زنوزی در رای کار نباشد اذیت کننده است چون ما او را می‌شناسیم و از ارگان های دیگر شناخت نداریم. اگر زنوزی نباشد همین شرایطی هم که الان وجود دارد دیگر وجود نخواهد داشت. خداراشکر این اتفاق افتاد که او تا آخر فصل در راس کار بماند.

هافبک ماشین‌سازی در مورد تساوی این تیم مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: علیرضا اکبرپور تازه به تیم آمده ولی در این مدت نکات فنی خوبی به ما یاد داده، او بیشتر سعی کرد تیم را از نظر روحی آماده کند. در این مدت کم هم تا حدی در کارش موفق بود و حالا فکر می کنم تعطیلات لیگ برتر به نفع ما است.

وی افزود: در بازی با آلومینیوم اراک می‌توانستیم به راحتی 3امتیاز را بگیریم اما روی بی تجربگی و اتفاقات فوتبال، مثل همیشه گل مساوی را خوردیم و 3امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. نمی‌دانم چرا امسال اینطور شده اما به ادامه لیگ با این روند خوشبین هستم چون اکبرپور یک فوتبالیست مطرح و ملی‌پوش بوده، من خودم به استادیوم می‌رفتم و بازی‌هایش را تماشا می‌کردم. او از لحاظ فنی چیزهای زیادی دارد که به ما یاد بدهد.

با صفا در مورد اینکه آیا تغییرات زیاد کادرفنی روی تیم تاثیر منفی گذاشته، گفت: چیزی که به نظرم تیم را اذیت کرد، اتفاقی بود که برای سعید اخباری افتاد. اخباری شناخت خوبی از تیم داشت و با اینکه سابقه سرمربیگری نداشت اما چون در کنار مربیان بزرگ کار کرده تجربه بالایی دارد. با اخباری بازی به بازی بهتر می‌شدیم و در نهایت هم مقابل صنعت نفت آبادان به برد رسیدیم.

هافبک ماشین سازی تصریح کرد: با او روند خوبی داشتیم. به نظرم اگر اخباری حفظ می‌شد می‌توانستیم حداقل به ذوب‌آهن نبازیم یا پدیده را ببریم یا در همین بازی با آلومینیوم سه امتیاز را بگیریم. حالا که سرمربی جدید آمده، ثبات خیلی مهم است. این اتفاق در طول فصل برایمان نیفتاد و تغییرات زیادی روی نیمکت به وجود آمد در صورتیکه با حفظ اخباری می‌توانستند اتفاقات خوبی را برای ماشین‌سازی رقم بزنند. به هرحال الان که اکبرپور آمده شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم در بازی‌های آینده با رفع مشکلات در نتیجه‌گیری موفق باشیم و در مسیر خوبی قرار بگیریم.

با صفا در مورد اینکه به نظر می‌رسد با وجود زمان کم حضور اکبرپور، بازیکنان تیم او را پذیرفته‌اند و به ادامه کار امیدوار هستند، اظهار داشت: بله، صددرصد همینطور است. به خاطر اینکه خودش فوتبالیست بوده، مشخص است که ذهنیتش موفقیت تیم است و این ذهنیت را به بازیکنان منتقل می‌کند. او خالصانه کار می‌کند و چیزهای زیادی به ما یاد می‌دهد. بازیکنان هم با این شرایط برای موفقیت خودشان و سرمربی، جانشان را هم می‌دهند.

  انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول