اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری مراسم ماه رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم های ماه مبارک رمضان در مساجد مطابق با محدودیت‌های اعلام شده ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌ها خبر داد.

برگزاری مراسم ماه رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام منصور باقربیک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا برگزاری تمام مناسبت‌ها را تحت تأثیر قرار داده لذا باید مراسم‌ها را به شکل دیگری برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به قرمز بودن چند شهر استان، گفت: مطابق با محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و با رعایت دستورات بهداشتی مراسم‌های ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مذهبی مانند شب‌های قدر در نیمه دوم ماه مبارک رمضان است، افزود: امیدواریم موج شیوع کرونا تا آن زمان فروکش کرده و بتوانیم طبق سنوات قبل مراسمها را پر شورتر برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر رعایت موارد بهداشتی اظهار کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم ، نماز جماعت مغرب و عشاء و مراسم تفسیر قرآن و اخلاق ، روزانه در مساجد با رعایت موارد بهداشتی و جمعیت مناسب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام باقربیک با اشاره به نام گذاری شعار سال(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) تصریح کرد: اعتقاد به ظرفیت و توان داخلی نیاز امروز جامعه است تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم لذا از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای احیاء این تفکر و امیدآفرینی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول