اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازسازی گل رونالدو و بیل توسط طارمی / رسانه ترکیه: مهاجم فَراری چه گلی زد! +فیلم

در ادامه تمجید رسانه‌های فوتبال اروپا از مهدی طارمی، سان گل ستاره ایرانی را با برگردان رونالدو و بیل مقایسه کرد و رسانه ترکیه ای مطلب عجیب را منتشر کرد.

بازسازی گل رونالدو و بیل توسط طارمی / رسانه ترکیه: مهاجم فَراری چه گلی زد!  +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی که یکی از مهمترین شخصیت‌های فوتبال در شب گذشته بدل شد و توانست به سوژه اصلی رسانه‌های فوتبالی در بازی چلسی و پورتو نام گیرد. او گلی زیبا در دقیقه 90+3 به ثبت رساند تا دنیا مبهوت درخشش او در لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

(در اینجا گزارشی کامل از واکنش دنیا نسبت به گل طارمی را مشاهده کنید)

در ادامه این واکنش‌ها، سایت انگلیسی سان با تیتری جالب از گلزنی مهدی طارمی نوشت و اظهار داشت که ستاره ایرانی با یک ضربه دیدنی، سوپرگل‌های رونالدو و گرت بیل در سال‌های گذشته لیگ قهرمانان اروپا را بازسازی و یاد آنها را زنده کرد.

فیلم 3 گل رونالدو مقابل بوفون و یوونتوس، گرت بیل در فینال کیف 2018 مقابل لیورپول و مهدی طارمی مقابل چلسی را مشاهده کنید.

 

 

از طرف دیگر سایت اسپورآره‌نا ترکیه در واکنش به گلزنی طارمی مطلبی عجیب را منتشر کرد و نوشت که مهاجم فراری در لیگ قهرمانان اروپا درخشید.

این رسانه ترکیه‌ای اظهار داشت که مهدی طارمی نزدیک بود که سوپرلیگ بپیوندد و بازیکن باشگاه ریزه‌اسپور در فصل 2016-2017 شود ولی این اتفاق رخ نداد. اسپورآره‌نا نوشت که طارمی در سال 2016 با امضای قراردادی به ریزه‌اسپور پیوست اما پس از مدت کوتاهی حضور در این تیم به پرسپولیس بازگشت. در ادامه فیفا این بازیکن و باشگاه پرسپولیس را به خاطر اینکه طارمی هنوز با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد داشت، جریمه کرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول