اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  شبکه های اجتماعی

ضرب ۶۰هایی علیه اسرائیل/ واکنش کاربران به هدف قرار گرفتن اهداف اسرائیلی

انتشار اخبار آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد ایران، هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی و انهدام یک مرکز اطلاعاتی موساد، واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

ضرب ۶۰هایی علیه اسرائیل/ واکنش کاربران به هدف قرار گرفتن اهداف اسرائیلی

انتشار اخبار آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی ایران، هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی و انهدام یک مرکز اطلاعاتی موساد، واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. بسیاری از کاربران فضای مجازی این سه واقعه را، به عنوان یک واکنش علیه خرابکاری نطنز تلقی کرده‌اند. در این گزارش مروری بر برخی از مهم ترین واکنش های کاربران فضای مجازی خواهیم داشت. 

احمد بنافی، کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: «تصمیم فوق‌العاده نظام در خصوص آغاز فرآیند غنی‌سازی ۶۰ درصد منهای اهمیت تکنیکال و فنی آن، دارای اهمیت راهبردی بوده و در عین حال پاسخ تعیین کننده و مشروع به طرف مقابل است. همچنین ضمن اینکه دست برتر را برای جمهوری اسلامی در مذاکرات ایجاد کرده به محاسبات ذهنی و طراحی‌های دشمن نیز حمله می‌کند و این ادراک را ایجاد می‌نماید که اقدام تروریستی در حوزه ممنوعه امنیت ملی ایران و عبور از خط قرمزها با پاسخ متقابل اما پشیمان کننده از نوع ترکیبی ( فنی، حقوقی، امنیتی و سیاسی) مواجه خواهد شد.»

روزنامه وطن امروز هم با تیتر ضرب ۶۰، به استقبال آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی ایران رفت. در سرمقاله این روزنامه آمده است:« یقینا افزایش سطح غنی‌سازی به ۶۰درصد را فارغ از بی‌سابقه بودن آن می‌توان گامی پرمعنا از سوی کشورمان آن هم در آستانه دور جدید مذاکرات کمیسیون مشترک برجام دانست. در این میان همزمانی این گام در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت پس از حمله تروریستی به تاسیسات هسته‌ای نطنز را می‌توان واجد اهمیتی مضاعف دانست... افزایش توان بازدارندگی و در عین حال مخابره این پیام که جمهوری اسلامی در برابر تجاوزهای اینچنینی منفعل نخواهد بود، زمینه‌ساز اقتدار و امنیت پایدار کشورمان است.»

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول