اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعمال ۱۱ هزار جریمه تردد شبانه در قم از ابتدای سال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از إعمال ۱۱ هزار و ۲۳ جریمه دو میلیون ریالی ممنوعیت تردد شبانه خودروهای شخصی از اول فروردین ۱۴۰۰ تاکنون توسط ۲۱۰ دوربین فعال ثبت تخلفات خبر داد.

اعمال ۱۱ هزار جریمه تردد شبانه در قم از ابتدای سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به ضعف مربوط به شیوه های نوین اطلاع رسانی کرونایی بیان کرد: متأسفانه کاهش تأثیرگذاری اطلاع رسانی ها درباره بیماری کووید۱۹، نوعی از عادی انگاری را در میان مردم به دنبال داشته است.

وی افزود: به هر حال طولانی شدن دوره این بیماری سبب خسته شدن برخی از مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تقید به برخی ممنوعیت ها و محدودیت ها شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند که برنامه واکسیناسیون عمومی در برابر بیماری کووید۱۹ نسبت به جمعیت کشور وضعیت مطلوبی دارد، ضمن آن که در این موضوع باید به تحریم های ظالمانه در زمینه دارو و واکسن و حتی عدم فروش واکسن توسط برخی از کشورها هم توجه داشت.

وی اضافه کرد: دشمن در این زمینه به دنبال القای ناکارآمدی نظام است، در حالی که میانگین واکسیناسیون عمومی در کشور با همه محدودیت ها از بسیاری کشورها جلوتر است، ضمن آن که امید به توزیع انبوه واکسن داخلی نیز وجود دارد و از این رو نباید در این زمینه دچار خطای محاسباتی شد.

سلیمان پور با اشاره به عبور کشور از سه موج کرونا یادآور شد: آمارهای جهانی بیانگر آن است که مشکلات جمهوری اسلامی ایران در موضوع کرونا نسبت به بسیاری دیگر از کشورها کمتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تقدیر از متدیّنین بابت رعایت شیوه نامه های بهداشتی تأکید کرد: خوشبختانه متدیّنان همچنان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا پیشگام هستند و بیشترین درصد رعایت این شیوه نامه ها را به خود اختصاص داده اند.

وی درباره ممنوعیت ورود پلاک های غیربومی به قم و خروج پلاک های بومی از قم تصریح کرد: إعمال این ممنوعیت به شکل إنسداد مسیر و یا استقرار خاص پرسنل نیروی انتظامی نیست، اما مردم توجه داشته باشند که روزانه و به طور میانگین، بیش از ۶۵۰ نفر از پرسنل انتظامی استان در بخش های مختلف در حال رصد وضعیت هستند.

سلیمان پور در ادامه خاطر نشان کرد: آمار نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۲۳ فقره جریمه دو میلیون ریالیهزار بابت منع تردد شبانه خودروهای شخصی در قم صادر شده، ضمن آن که از هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ تاکنون، حدود ۶ هزار فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی بابت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان و یا خروج خودروهای با پلاک بومی از استان ثبت شده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول