اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع جیره غذای خشک برای 120 هزار نفر از نیازمندان آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در اجرای طرح «اطعام مهدوی»و با فعالیت 50 آشپزخانه در آذربایجان غربی، غذای گرم و جیره غذایی خشک بین 120 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان آذربایجان‌غربی توزیع می شود.

توزیع جیره غذای خشک برای 120 هزار نفر از نیازمندان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد  آذربایجان‌غربی، عزیز سهندی اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان مقرر شده است تا طرح «اطعام مهدوی» بین مددجویان و نیازمندان سطح استان اجرا شود.

وی افزود: در قالب این طرح 50 آشپزخانه در سطح استان افتتاح می‌شود که روزانه چندین پرس غذای گرم را تهیه و در بین نیازمندان و مددجویان توزیع جیره غذای خشک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم، جیره خشک  شامل برنج، ماکارونی، رب، خرما، قند و چای نیز در بین نیازمندان و مددجویان سطح استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان در مجموع 120 هزار نفر از خدمات ارائه شده در قالب طرح «اطعام مهدوی» بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول