اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اعتبار دفاتر بیمه سلامت تا مهر ۱۴۰۰ تمدید شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان از تمدید اعتبار دفاتر بیمه سلامت تا مهر ماه ۱۴۰۰با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا خبر داد.

اعتبار دفاتر بیمه سلامت تا مهر ۱۴۰۰ تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اعتبار دفاتر بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و بیماران خاص که دفتر سلامت ایرانیان دارند تا مهر ماه 1400 تمدید شد و نیازی به حضور در دفاتر پیشخوان نیست.

وی بیان داشت: بیمه‌شدگانی که طی ۶ ماهه سال جاری اعتبار دفاتر بیمه‌شان به پایان برسد نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان را ندارند و می‌توانند با دفاتر بیمه تاریخ اعتبار گذشته به مراکز درمانی مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان تصریح کرد: بیمه‌شدگانی که تاریخ اعتبار سیستمی آنها از یکم فروردین ماه جاری به بعد است هم تمدید اعتبار شده‌اند می باشد، لذا بیمه‌شدگان دغدغه تمدید دفاتر بیمه خود را نداشته باشند.

جعفری از اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه بیمه و توقف چــاپ نســـخ دفتـــرچه بیمـه از اردیبهشت ماه سال جاری هم سخن به میان آورد و اضافه کرد: ارائه خدمت در تمام مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت به‌صورت الکترونیکی قابل انجام است و نیازی به نسخه کاغذی برای دریافت خدمت نیست و برای بیمه‌شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت کشور صرفا "برگ مشخصات حاوی اطلاعات هویتی بیمه‌شده و اعتبار بیمه‌نامه" صادر می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول