اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

المان‌هایی از شهدای خرم‌آباد در سطح شهر طراحی و اجرا شود

فرماندار خرم‌آباد گفت: المان‌هایی از شهدا در سطح شهر طراحی و اجرا شود، معابر و میادین نیز به نام و تصویر شهدا مزین شود.

المان‌هایی از شهدای خرم‌آباد در سطح شهر طراحی و اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هدف از برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان، تبیین نقش استان در دوران دفاع مقدس و تامین امنیت و اقتدار ملی است.

وی خاطرنشان کرد: خرم‌آباد دارای ۲ هزار و ۲۰ شهید والامقام است که باید برنامه‌های متنوعی متناسب با مقام این شهدای گرانقدر اجرایی شود، بنابراین انتظار می‌رود دبیران هر کمیته بر اساس شرح وظایف خود نقش شهدای شهرستان را برای نسل‌های پیش‌رو برجسته و اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار خرم‌آباد بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بر بکارگیری همه ظرفیت‌ها در تحقق این مهم تاکید کرد و افزود: به تصویر کشیدن رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع‌مقدس امری حیاتی است و از این‌رو باید در برجسته‌سازی ویژگی شهدا گام موثری برداشت.

طولابی بیان داشت: در این زمینه نیازمند کمک مالی و همچنین فکر و اندیشه اعضای کمیته‌ها برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های کنگره ملی شهدای لرستان هستیم.

وی با اشاره به تبیین دستاوردهای عملیات دوران دفاع مقدس و نقش فرماندهان جنگ، تصریح کرد: باید جایگاه هر یک از شهدا را تببین و تشریح و آن را برای نسل‌های آینده ترویج داد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: المان‌هایی از شهدا در سطح شهر طراحی و اجرا شود، معابر و میادین نیز به نام و تصویر شهدا مزین شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول