اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

محدودیت‌های کرونایی، نباید موجب غفلت از تقویت شعائر دینی و ملی شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه محدودیت فعالیت‌های دینی و مذهبی به خاطر حفظ سلامت مردم است، گفت: با وجود این محدودیت‌ها نباید از موضوع تقویت معنویات در جامعه و بزرگداشت شعائر دینی و ملی غفلت شود.

محدودیت‌های کرونایی، نباید موجب غفلت از تقویت شعائر دینی و ملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با وی با اشاره به مسوولیت خطیر این شورا در تقویت شعائر دینی و مناسبت‌های ملی،  اظهار داشت: با توجه به اختلاف سلایق در حوزه فرهنگی، هماهنگی دستگاه‌ها در این حوزه ظرافت خاصی می‌طلبد که نقش وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در استان و ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موجب شده است که برنامه‌های مختلف به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به محدودیت و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی از جمله فعالیت مراکز دینی و مذهبی در دوران کرونا، گفت: هیچ‌گاه راضی به تعطیلی این فعالیت‌ها نیستیم، اما ضرورت فعلی و لزوم حفظ سلامت جامعه اقتضا می‌کند که به ناچار برخی از این فعالیت‌ها محدود شوند.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه در مسأله کرونا، همه ابعاد را باید در نظر گرفت، افزود: با وجود محدودیت‌های ایجادشده، نباید از موضوع تقویت معنویات و بزرگداشت شعائر ملی و مذهبی که مسأله بسیار مهمی است، غفلت شود.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار با تأکید بر تعامل و هماهنگی این شورا با همه دستگاه‌های اجرایی از حمایت‌های معنوی مدیریت اجرایی استان از برنامه‌های این شورا قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول