اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری برنامه‌های مجازی ماه رمضان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری برنامه‌های مجازی ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های مجازی ماه رمضان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

حجت‌الاسلام علی عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به‌صورت مجازی است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به تشریح برنامه‌های مجازی ماه رمضان در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پرداخت و بیان کرد: آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی ویژه ائمه جماعات دانشگاه و دانشگاهیان و برگزاری "حسینیه مجازی" ویژه شب‌های قدر و وفات حضرت خدیجه (س) به‌صورت سخنرانی مسئول دفتر نهاد در فضای مجازی ازجمله برنامه‌هاست.

عارفی همچنین اجرای طرح سراسری "با قرآن در خانه می‌مانیم"، سلسله کارگاه‌های "نقد فیلم‌های آخرالزمانی" به‌صورت کشوری همراه با اهدای جوایز به 5 نفر به‌مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های مجازی ماه مبارک رمضان می‌توان به اجرای طرح ربیع‌القلوب، پویش رمضان مهدوی با همکاری کانون مهدویت و کانون شعر و ادب دانشگاه در قالب شعر و دلنوشته و داستان در زمینه حضرت مهدی(عج) در ماه رمضان اشاره کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد:  مسابقه قرآنی قرآن‌باز، تقدیر از فرزندان اساتید دانشگاه که برای نخستین بار روزه می‌گیرند،  برگزاری نمایشگاه تدبر در قرآن شامل ۳۰ پوستر قرآنی و برگزاری برنامه "در ماه خدا میزبان کتاب باشیم" از دیگر برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

عارفی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان همچنین بسته‌های فرهنگی ویژه خواهران هم پیش‌بینی شده است که برگزاری سلسه جلسات "نسیم نهج‌البلاغه"، "تعالی در بستر خانواده"، "فرصت خودسازی"، "تدبر و تفسیر و قرائت قرآن کریم"، "تدابیر تغذیه و روزه‌داری در فصل بهار از نظر طب سنتی و ایرانی" از جمله برنامه‌هاست.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول