اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی بهترین هتل های قشم در سایت لحظه آخر

جزیره قشم از محبوب ترین مکان های گردشگری ایران است که مورد توجه توریست های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

معرفی بهترین هتل های قشم در سایت لحظه آخر

هرچند که کیفیت هتل های قشم به اندازه هتل های کیش خوب نیست ولی در بین آن ها می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. وب سایت لحظه آخر کامل ترین بانکِ اطلاعاتی هتل در ایران است؛ می توان ادعا کرد که این سایت بیش از 70 درصد هتل های دنیا را پوشش داده بنابراین در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات در زمینه هتل های مختلف در شهرها و کشورهای گوناگون هستید، وب سایت لحظه آخر بهترین گزینه ای است که در جهت راهنماییِ شما وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های باکیفیت جزیره قشم (از نگاه مسافران) در رده های مختلف بپردازیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

هتل های اقتصادی جزیره قشم

اگر شما هم جزء کسانی هستید که استخر و جکوزی و امکانات عجیب غریب هتل ها برایتان مهم نیست، هتل های اقتصادی بهترین انتخابی است که برای اقامتتان می توانید داشته باشید. این هتل ها معمولا 2 ستاره و ارزان هستند و امکانات معمولی را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. با توجه به این که هم اکنون قیمت تور قشم دچار نوسانات زیادی می شود، می توانید نرخ های به روز شده آن را در وب سایت گردشگری و ارائه تورِ لحظه آخر مشاهده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که به ندرت پیش می آید یک هتل اقتصادی رستوران داشته باشد، از همین رو برای سفارش و تهیه غذا باید به بیرون از هتل مراجعه کنید. بهترین هتل های اقتصادی و ارزان قیمت قشم که می توانید در آن ها اقامتی قابل قبول را تجربه کنید عبارتند از:

هتل المپیک: هتل المپیک قشم با 47 اتاق مجزا در سال 1387 در بلوار هنگام ساخته شد. یکی از مزیت هایی که این هتل دارد، وجود فضای سبز زیبا و آلاچیق می باشد که می توانید اوقات فراغتتان را در این محیط زیبا سپری کنید.

هتل آرش: یکی از هتل های 3 ستاره و خوبِ جزیره کیش، هتل آرش واقع در مرکز جزیره می باشد. این هتل در سال 1395 احداث گشته و امکانات رفاهی و تفریحی خوبی دارد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل دارای 15 واحد اقامتی بوده و تنها 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد.

 هتل آرکا: این هتل تازه تاسیس در سال 1397 در بلوار صیادان ساخته شده و دارای 21 اتاق می باشد. از مهم ترین امکاناتی که در هتل ارکا قشم در اختیارتان قرار می گیرد می توان به صندوق امانات، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، خشکشویی و خدمات وی آی پی اشاره کرد. توجه داشته باشید که این هتل رستورانی ندارد و ورود حیوانات خانگی به آن هم غیرمجاز می باشد.

هتل های لوکس جزیره قشم

اغلب اوقات واژه لوکس را برای هتل های 5 ستاره و بعضا 4 ستاره ای استفاده می کنند که امکانات و خدمات فوق العاده ای را به میهمانان خود ارائه می دهند. 3 نمونه از لوکس ترین هتل های جزیره قشم عبارتند از:

هتل بوتیک ایرمان: این هتل 4 ستاره با بهره گیری از سیستم IPTV در سال 1396 تاسیس شده است. سرویس دهی این هتل به صورت BB بوده و گردشگران تور قشم باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت تمایل به استفاده از رستوران هتل هنگام رزرو این موضوع را مطرح کنند. این هتل دارای 38 واحد اقامتی می باشد و ورود حیوانات خانگی به داخل آن غیر ممکن است.

هتل آتامان: یکی از مدرن ترین هتل هایی که در جزیره قشم وجود دارد هتل آتامان می باشد؛ جالب است بدانید که هزینه ساخت این هتل 4 ستاره حدود 12 میلیارد تومان شده است که رقمی قابل توجه می باشد. این هتل 7 طبقه دارای حدود 60 واحد اقامتی می باشد که هر یک از آن ها مجهز به دکوراسیونی شیک و امکاناتی بسیار خوب می باشد.

هتل پرشیا: یکی دیگر از هتل های شیک جزیره قشم "پرشیا" نام دارد که در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل دارای اتاق های متنوعی نظیر اتاق های چهار تخته رو به دریا، اتاق های چهار تخته رو به جزیره، اتاق های تریپل رو به جزیره، اتاق های تریپل رو به دریا، اتاق های دبل رو به دریا و اتاق های دبل رو به جزیره می باشد که مسافران با توجه به شرایط خود می توانند هر یک را انتخاب و رزرو کنند. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی هم نسلط دارند و از همین رو مسافران خارجی هم پذیرا می شوند.

هتل های ساحلی قشم

هتل های ساحلی در هر کجای دنیا محبوبیت زیادی دارند، حال تصور کنید صبح ها که از خواب بیدار می شوید، منظره ای از ساحل شنی و زیبای جزیره قشم را مشاهده نمایید، قطعا این صحنه برایتان لذت زیادی به همراه دارد. اگر قصد اقامت در یکی از هتل های ساحلی جزیره قشم را دارید پیشنهاد لحظه آخر برای شما هتل های ژئوپارک، سینگو و ساحل طلایی است که در ادامه توضیح می دهیم.

هتل سینگو: این هتل 3 ستاره و ساحلی در سال 1394 به صورت یک طبقه ساخته شد. هتل سینگو درگهان دارای 65 واحد اقامتی بوده که در انواع اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت های 4 تخته، سوئیت های لوکس و سویئت های ماه عسل می باشد که تعدادی از آن ها رو به ساحل هستند؛ در صورتی که می خواهید اتاق های رو به ساحل را رزرو نمایید این موضوع را هنگام رزرو اعلام کنید. لازم به ذکر است که بگوییم هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال در این مکان اقامتی به صورت نیم بها محاسبه می شود.

هتل ژئو پارک: هتل ژئو پارک یکی از هتل های رده میانی جزیره قشم است که چشم انداز بسیار زیبایی از ساحل را به نمایش گذاشته است. این هتل با دارا بودن حدود 30 اتاق از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده و با دسترسی آسان به قلعه پرتغالی ها، غار خربس، ساحل نیلگون خلیج فارس و موزه ژئوپارک توجه توریست ها را به خود جلب نموده است. خوب است بدایند که این هتل آخرین بار در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل ساحل طلائی: هتل ساحل طلایی قشم در فاصله 11 کیلومتری قشم و در جاده ساحلی واقع شده است. این هتل 4 ستاره و شیک در سال 1387 در فضایی وسیع بنا شده، ساحل طلایی حدود 55 سوئیت و ویلای مجزا را در خود جای داده که تمایم آن ها در کنار ساحل زیبای دریا قرار گرفته اند. خوب است بدانید که جهت اقامت در این هتل حداقل دو شب باید رزرو انجام دهید. برخی از امکاناتی که در این هتل وجود دارد و مسافران می توانند بهره مند شوند عبارتند از: کافی شاپ، خدمات تور، خشکشویی، رستوران، خدمات تهیه بلیط، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات خانه داری و اتاق چمدان.

لازم به ذکر است که بگوییم توضیحات تکمیلی هر یک از هتل های فوق را به همراه عکس ها و ویدیو اختصاصی می توانید در سایت لحظه آخر مشاهده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول