اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نکات رزرو هتل در تهران

اگر برای سفر به پایتخت نیاز به هتل دارید، پیش از اقدام برای رزرو هتل در تهران باید یک سری موارد ضروری را رعایت نمایید تا تجربه سفر به تهران برایتان دلنشین و خوشایند باشد.

نکات رزرو هتل در تهران

در این مطلب نکات مهم رزرو هتل در تهران را می‌خوانیم؛ نکاتی که اگر از آنها با خبر نباشید حتماً با چالش‌هایی مواجه خواهید شد که ممکن است تجربه این سفر را برای شما ناخوشاید نماید.

محل قرارگیری هتل

به هر مقصدی و با هر هدفی که سفر می‌کنید، محل قرارگیری هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد. در شهرهای بزرگ و پررفت‌وآمدی مثل تهران، همین مسئله می‌تواند بسیار مهم جلوه کند.

به دلیل تراکم خودرو در محدوده مرکز شهر تهران، بهتر است پیش از انتخاب هتل دقت نمایید که هتل دارای پارکینگ باشد، چراکه مسئله محل پارک خودرو در خیابان‌های شلوغ تهران بسیار مهم و حیاتی است.

اما در صورتی که با خودروهای حمل و نقل عمومی سفر می‌کنید، هتلی را انتخاب نمایید که به مقصد موردنظرتان در شهر نزدیک بوده و هزینه‌های سفرهای درون‌شهری را برایتان به حداقل می‌رساند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید در صورتی که مقصد سفر شما غرب یا شرق تهران است، تعداد واحدهای اقامتی این محدوده‌ها کمتر است. بهتر است اینطور بگوییم که تراکم واحدهای اقامتی در مرکز تهران بیشتر است.

مناطق محدودیت تردد با خودرو در تهران

همانطور که حتماً می‌دانید تهران دارای دو منطقه با محدودیت تردد خودرو است که هرکدام قوانین خود را دارند: طرح کنترل آلودگی هوا و طرح ترافیک اصلی. این محدوده‌ها در مرکز شهر متمرکز شده‌اند، جایی که بیشترین تراکم واحدهای اقامتی در آن وجود دارد. در صورتی که با خودروی شخصی سفر کرده و هتل‌های داخل محدوده طرح ترافیک را انتخاب می‌کنید، حتماً به ساعات تردد و روزهای زوج یا فرد دقت نمایید تا مشمول جریمه نشوید.

اما در صورتی که نیاز به تردد با وسایل حمل و نقل عمومی را دارید می‌توانید هتل‌هایی را انتخاب نموده که کمتر از چند دقیقه با مترو، BRT، ایستگاه اتوبوس واحد و غیره فاصله دارند و دسترسی به این اماکن را تسریع می‌کند.

هتل ارزان در تهران

اگر با بودجه مشخصی به تهران سفر می‌کنید، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید هزینه اقامت است. تهران به عنوان پایتخت ایران، همواره مقصد سفر سیاستمداران و افراد مهم از کشورهای مختلف بوده و زادگاه لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران است.

از طرف دیگر از آنجا که میدان رقابت هتل‌ها برای جذب مسافران بیشتر است، نبرد همیشگی بر سر کیفیت بالا با قیمت مناسب در میان واحدهای اقامتی این شهر برقرار است. لذا همیشه با جستجوی بیشتر و دقیق‌تر می‌توانید گزینه‌های بسیار عالی با دسترسی خوب و کیفیت بالا و همچنین قیمت‌های بسیار مناسب برای اقامت بیابید.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از میان کلیه هتل‌های تهران با تخفیف، هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین گزینه را با توجه به تخفیف‌های همیشگی سفرانه برای سفر خود انتخاب نمایید.

هتل‌های خارج از شهر تهران

اگر در فصول سرما به تهران سفر می‌کنید، آلودگی و ترافیک همیشگی موردی است که هرگز نباید از آن غافل شوید. در صورتی که مسافر از هرگونه بیماری تنفسی رنج می‌برد اما ملزم به سفر به پایتخت است، هتل‌های حومه تهران می‌تواند گزینه مناسبی باشد. یکی از این مناطق غرب تهران و محدوده اتوبان تهران-کرج است که هم در فاصله نزدیکی به شهر قرار گرفته و هم از شلوغی و همه آن به دور است.

از سمت شمال تهران نیز هر چه به پایه کوه نزدیک‌تر می‌شویم میزان آلودگی هوا کمتر است. لذا می‌توانید گزینه‌های موجود در شمال تهران را نیز به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمایید.

رزرو پیش از سفر یا مراجعه حضوری؟

شاید این موضوع که اول هتل را از نزدیک ببینید و سپس آن را برای اقامت انتخاب نمایید برای شما مهم باشد. اما این موضوع درباره هتل‌های تهران می‌تواند به اشتباه بسیار بزرگی ختم شود! چرا که این شهر یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران بوده و روزانه میزبان مسافران بسیار زیادی از داخل و خارج کشور است. به همین دلیل ظرفیت هتل‌های تهران اکثر اوقات تکمیل بوده و در صورتی که بدون رزرو قبلی به هتلی مراجعه نمایید ممکن است امکان اقامت شما در آن هتل فراهم نبوده و یا مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف شده و در همان ابتدای سفر دچار سردرگمی شوید.

 شما می‌توانید پیش از سفر، از طریق سایت سفرانه هتل موردنظر خودتان را انتخاب نموده و کلیه تصاویر، محل قرارگیری روی نقشه، امکانات و اطلاعات دقیق آن را در صفحه هتل مشاهده فرموده و با دید باز میان صدها مرکز اقامتی مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

برخی از بهترین هتل‌های تهران:

 

هتل پارسیان آزادی تهران: 5 ستاره

هتل آزادی تهران یکی از بهترین هتل‌های تهران یا شاید ایران باشد. خودتان را در طبقه 21 هتلی با منظره شهر یا کوه‌های شمال تهران تصور کنید. هوای عالی و تمیز و صبحانه بوفه مفصل! شما با تماس با شماره 02126150051 الی 53 می‌توانید تخفیف منحصر به خودتان را از هتل آزادی تهران دریافت نمایید!

 

 

هتل پارسیان اوین تهران: 4 ستاره

هتل اوین تهران همیشه مسافرهای منحصر به خودش را داشته است. با قرارگیری در جوار دو شاهراه اصلی تهران، یکی از باتجربه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هتل‌های تهران با قیمت مناسب است. شما با تماس با شماره 02126150051 الی 53 می‌توانید تخفیف ویژه هتل اوین را نیز دریافت نمایید!

 

در این مطلب به صورت اختصاصی به نکات رزرو هتل در تهران پرداختیم. در نظر داشته باشید که تنوع ارائه خدمات در هتل‌ها متفاوت بوده و همیشه اولویت‌های خود را پیش از نکاتی که مطرح شدند قرار دهید و از این مطلب به عنوان راهنمایی برای سفری راحت‌تر و با آرامش بیشتر استفاده نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول