اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

46 گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان فعال هستند

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 46 گروه وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را در طرح کنترل نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان برعهده دارند.

46  گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن شانقی ظهر امروز در نشست طرح نظارت ماه رمضان با اشاره به اجرای طرح نظارت بهداشتی ماه رمضان اظهار کرد: 46  گروه نظارت بهداشتی دامپزشکی مرکزی در ماه رمضان فعال هستند.

وی تصریح کرد: 62 نفر در قالب 24 گروه سیار و 22 گروه ثابت از 25 فروردین تا 23 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور وظیفه نظارت بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را در استان مرکزی عهده دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: 2 هزار و 165 واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در واحدهای کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته‌ بندی، خودروهای حمل و مراکز عرضه با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی در استان مرکزی توسط این گروه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

شانقی خاطر نشان کرد: کنترل فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره به منظور ارتقای سطح بهداشتی جامعه از دیگر اهداف اجرای طرح کنترل نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی 1512 به اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول