اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۹۷۶ تن کالای اساسی ویژه ماه رمضان در سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع بیش از ۹۷۰ تن کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

توزیع ۹۷۶ تن کالای اساسی ویژه ماه رمضان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان در سال جاری اظهار کرد: به جهت حفظ آرامش بازار در ماه مبارک رمضان و همچنین رفاه حال هم استانی‌های سمنانی به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر ۹۷۶ تن کالای اساسی در استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اقلام مشمول طرح ضیافت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این طرح، ۳۰۰ تن برنج، ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، ۱۰۰ تن روغن مایع مخصوص سهم خانوار و ۱۸۰ تن روغن مایع مخصوص واحدهای صنفی و خدماتی اختصاص داده شده است که از سوی شرکت‌های مباشر تأمین در استان عرضه خواهد شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد از دیگر کالاهای اساسی است که هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بازار عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در استان توزیع می‌شود.

وی افزود: زمان اجرای این طرح و توزیع کالاهای اساسی از ابتدای ماه مبارک رمضان است و شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

تشنه‌دل خاطرنشان کرد: در طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، سازمان صمت با مشارکت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به تشدید نظارت و بازرسی در سطح عرضه اقدام خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تمهیدات لازم در خصوص عرضه مکفی و با قیمت و کیفیت مناسبت کالا در قالب عرضه مستقیم، فروش فوق‌العاده و اینترنتی با در نظر گرفتن شرایط کنونی متأثر از شیوع ویروس کرونا اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول