اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

امیدواری لیورپول به اجرای سناریو بارسلونا / رئال مادرید با زیدان حذف می‌شود؟

امشب در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در آنفیلد میزبان رئال مادرید است و می‌خواهد رویای 2 سال پیش مقابل بارسلونا را این بار مقابل زیدان اجرا کند.

امیدواری لیورپول به اجرای سناریو بارسلونا / رئال مادرید با زیدان حذف می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در آنفیلد میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت با برتری قاطعانه مادرید و با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید و لیورپول برای صعود تنها به یک برد 2 بر صفر نیاز دارد.

لیورپول در نیمه لیگ قهرمانان اروپای 2 سال گذشته مقابل بارسلونا یک بازگشت باشکوه را رقم زد.در تاریخ 10 اردیبهشت بارسلونا در نیوکمپ با درخشش مسی مقابل لیورپول به برتری 3 بر صفر رسید ولی در 17 اردیبهشت این لیورپول بود که در آنفیلد با هنرنمایی بازیکنان خود و بدون حضور صلاح به برد 4 بر صفر رسید و یکی از شکست‌های بزرگ بارسلونا و مسی را تحمیل کرد.

*لیورپول به دنبال بازگشتی دیگر در آنفلید

لیورپول در لحظه کنونی نیز این امید را دارد تا بتواند سناریوی 2 سال گذشته مقابل مسی و بارسلونا را امشب مقابل رئال مادرید و زیدان اجرایی کند. البته یک تفاوت مهم بین این 2 بازی وجود دارد که آن هم نبود تماشاگران در ورزشگاه است.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی، صراحتاً اعتراف کرد که نبود طرفداران در آنفیلد ضرری بزرگ به تیم خواهد زد و جو کول در برنامه بی‌تی اسپورت، ورزشگاه خالی را نقصی بزرگ برای بازگشت لیورپول دانست.

متیو هوارث، گزارشگر سایت یوفا در خصوص احتمال بازگشت لیورپول اظهار داشت: آنها مقابل استون ویلا در ابتدای هفته پیروز شدند و پس از چندین ماه در آنفیلد طعم پیروزی را چشیدند. این اتفاق دلچسبی برای قرمزها خواهد بود و آنها قطعا روزهای بازگشت خود مقابل بارسلونا را در ذهن مرور خواهند کرد. این امیدواری در دل طرفداران لیورپول نیز وجود دارد کلوپ با بازگشتی بی‌نظیر زیدان را شکست دهد و انتقام 2 باخت قبلی را بگیرد.

 

 

*اشتباهات احمقانه بازیکنان کلوپ

آخرین تقابل رئال و لیورپول به هفته آینده بازمی‌گردد که کلوپ در زمین آلفردو دی استفانو، اسیر پاس‌های کروس و مودریچ و ضربات وینیسیوس شد و دوباره با اشتباهات فردی شکستی تلخ را تجربه کرد.در بازی قبلی نیز که به فینال کیف سال 2018 بازمی‌گردد، لیورپول باز هم دچار اشتباهات فردی شد و ناکامی کاریوس، رئال با زیدان قهرمانی سیزدهم خود را تجربه کرد.

سوالی که اینجا مطرح است این بوده که آیا کلوپ می‌تواند از لحاظ ذهنی تیمش را برای بازگشت مقابل رئال مادرید آماده، کند یا خیر. کلوپ می‌داند که حریف بهترین لحظات خود را سپری می‌کند و به تازگی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا به برتری رسیده است.

 

 

*زیدان آماده پس از ال کلاسیکو ؛ نبود واسکز-راموس و کارواخال

زیدان در نشست خبری گفت: ما برای پیروزی به آنفیلد می‌رویم و سعی داریم برد را تجربه کنیم. ما در شرایط سخت فیزیکی قرار داریم ولی عادت کرده‌ایم و می‌خواهیم با همدلی از این دیوار سخت نیز عبور کنیم.

نبود راموس، کارواخال و از همه مهمتر مصدومیت لوکاس واسکز می‌تواند تاثیر زیادی روی روند پیروزی رئال بگذارد. البته زیدان نشان داده با مصدومیت و کرونا و فشارها می‌تواند کنار بیاید و تیمش را جمع و جور کند.

جو واکر، گزارشگر سایت یوفا در خصوص رئالِ زیدان گفت: آزمون سختی برای مادرید است زیرا از 4 بازیکن خط عقب خود، 3 بازیکن مصدوم دارد. با این حال در بازی رفت رئال مادرید عملکرد خیلی خوب داشت و به نظر می‌تواند به مراحل بعدی صعود کند.

برنده این مسابقه در نیمه نهایی به مصاف چلسی خواهد رفت و باید دید چه تیمی می‌تواند دیدار ماه آینده لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند.

ترکیب احتمالی لیورپول و رئال مادرید از سوی سایت اصلی یوفا به شرح زیر است:

*لیورپول: آلیسون بکر – الکساندر آرنولد – اوزان کاباک – نت فیلیپس – رابرتسون – تیاگو – فابینیو – واینالدوم – صلاح – ژوتا و مانه

*رئال مادرید: کورتوا – اودریوزولا – ناچو – ادر میلیتائو- مندی – کروس – کاسمیرو – مودریچ – آسنسیو – وینیسیوس و بنزما

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول