اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فروش ۳.۵ میلیاردی «دیدن این فیلم جرم است»/ ۸۲ فیلم متقاضی حضور در فجر جهانی هستند

پس از فروش ۳.۵ میلیاردی «دیدن این فیلم جرم است»، این فیلم در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

فروش ۳.۵ میلیاردی «دیدن این فیلم جرم است»/ ۸۲ فیلم متقاضی حضور در فجر جهانی هستند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه پس از ثبت فروش ۳.۵ میلیارد تومانی در اکران فیزیکی و آنلاین، از امروز (چهارشنبه ۲۵ فروردین) در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

این فیلم پس از 2 ماه اکران محدود در سینماها در شرایط کرونا و سپس یک ماه نمایش آنلاین در پلتفرم‌های اینترنتی توانست مجموعاً به فروش 3.5 میلیارد تومانی دست یابد و ضمن جذب 90 هزار مخاطب در سینما و 70 هزار مخاطب در نمایش آنلاین، به یکی از فیلم های پرفروش در ایام شروع کرونا تبدیل شود.

عرضه فیلم «دیدن این فیلم جرم است» در شبکه نمایش خانگی که بر عهده موسسه هنرهای تصویری سوره ست، از ساعت ۸ صبح امروز در سامانه‌های اینترنتی فیلیمو، نماوا، فیلمگردی و تماشاخونه آغاز شده است.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت و مهدی زمین‌پرداز و... محصول حوزه هنری و دومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم سوره است که پس از اکران در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر چندماه توقیف بود.

 

 

 

* ۳۱۲ فیلم ایرانی متقاضی حضور در سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فجر

بیش از ۳۰۰ فیلم بلند سینمایی، مستند و کوتاه ایرانی، متقاضی حضور در سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر هستند.

 ثبت‌نام فیلم‌ها و ارائه درخواست حضور آثار از سوی فیلمسازان بعد از اعلام فراخوان جشنواره آغاز شد و در مدت زمان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه جشنواره در مجموع؛ ۳۱۲ فیلم بلند، کوتاه و مستند ایرانی فرم ثبت‌نام را تکمیل کردند.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، از این تعداد؛ ۸۲ فیلم سینمایی، ۴۰ فیلم مستند بلند و ۱۹۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند است.

این آمار در حالی است که تا پایان هفته اول فروردین‌ماه آمار مجموع فیلم‌های ایرانی متقاضی حضور در جشنواره ۲۵۱ فیلم بود و پس از تمدید مهلت تا ۱۷ فروردین‌ماه، آمار مجموع آثار ایرانی متقاضی به ۳۱۲ فیلم رسیده است.

۲۱ فروردین‌ماه آخرین مهلت تحویل نسخه فیزیکی آثار متقاضی به دبیرخانه جشنواره بود.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول