اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون تنیس: در تیم ملی از بازیکن 15 تا 39 ساله داریم/ نسل جدیدی در حال ظهور است

رئیس فدراسیون تنیس گفت: در حال حاضر از بازیکن 15 تا 39 ساله در اردوی تیم ملی داریم و انگیزه نفرات خیلی بالاست.

رئیس فدراسیون تنیس: در تیم ملی از بازیکن 15 تا 39 ساله داریم/ نسل جدیدی در حال ظهور است

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: فکر می‌کنم در چند سال گذشته مسابقات به این شکل برگزار نشده بود. از سوی دیگر، در یک سال گذشته به خاطر کرونا رنکینگ بازیکنان واقعی نبود. مسابقات با حضور نزدیک به 60-70 بازیکن برگزار شد و در نهایت 20 نفر وارد اردو شدند. بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند و نسل جدیدی در حال ظهور است که خیلی انگیزه دارند. البته ما از بازیکن 15 تا 39 ساله که انوشا شاه‌قلی است، در اردو داریم که تلفیق جوانی و تجربه است.

رئیس فدراسیون تنیس عنوان کرد: خودم روز آخر مسابقات را از نزدیک دیدم و کاملاً مشخص بود که بازیکنان چه انگیزه‌ای دارند و مدام از ما می‌پرسیدند که اردوی بعدی کجا برگزار می‌شود. این اتفاق باعث خوشحالی است و ما را به آینده می‌تواند امیدوار کند.

عزیزی در خصوص برنامه‌های تیم ملی دختران گفت: اردو از روز شنبه شکل می‌گیرد و از 11 اردیبهشت هم دو هفته در رشت تمرین خواهند کرد. برای اولین‌بار مسابقات ITF زیر 18 سال در گریت 4 را در ایران برگزار خواهیم کرد. ابتدا در شیراز و هفته بعد در ارومیه برگزار می‌‌شود. اردوی کیش را هم برای آنها در نظر داریم و پس از آن راهی سدکاپ در مالزی خواهند شد.

وی  در پاسخ به اینکه آیا برای تیم ملی مردان هم اردوی خارجی یا مسابقه خارجی در نظر گرفته خواهد شد، گفت: فعلاً ما اردوهای داخلی را در نظر داریم و قرار است سرمربی تیم ملی برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه دهد. برنامه ما برای مسابقات خارجی به شکلی خواهد بود که بازیکنان به صورت انفرادی حاضر شوند و چیزی در قالب تیم ملی احتمالاً نخواهیم داشت چون اگر بخواهیم تیم ملی را اعزام کنیم، هزینه‌های بیشتری در پی دارد.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: برنامه‌ریزی ما که در دوره‌های گذشته نیز وجود داشت، این است که بچه‌ها خودشان در مسابقات مختلف شرکت کنند و اگر رشد داشتند، هزینه‌ها را پرداخت خواهیم کرد. در تمام دنیا هم به این شکل کار انجام می‌شود.

وی در مورد اینکه وضعیت زمین‌هایی که قرار بود به فدراسیون واگذار شود ‌به کجا رسید، اظهار داشت: فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده است. امیدواریم به زودی بتوانیم در زمین‌هایی که مورد نظر است، تمرین و اردو برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول