اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امتحانات خرداد پایه نهمی‌ها و دوازدهمی‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، از برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم، دوازدهم، داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان در خرداد 1400، خبر داد.

امتحانات خرداد پایه نهمی‌ها و دوازدهمی‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در جلسه مجازی معاونان آموزش متوسطه کشور با اشاره به روند برگزاری امتحانات خرداد 1400، اظهار کرد: بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات خرداد 1400، فقط برای دانش‌آموزان پایه «نهم» و «دوازدهم» به صورت حضوری است.

ساکی افزود: در سایر پایه‌ها و دروس غیر فنی و پایه فنی، مسؤولیت ارزشیابی دروس، بر عهده مدیر مدرسه و براساس «تصمیم شورای مدرسه» خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش وپایش کیفیت آموزشی گفت: امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری است و امتحانات دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه‌های تحصیلی فنی، حرفه‌ای  و کاردانش نیز به صورت حضوری بوده و سؤالات بر اساس «وضعیت قرمز» طراحی خواهد شد.

به گزارش فارس، برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌هایی با عناوین «درخواست لغو امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم» و «درخواست لغو برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم» خواستار پیگیری شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول