اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خانواده‌ها مناجات‌ها و دعاهای ماه رمضان را در منازل بخوانند

دبیر شورای نگهبان گفت: امسال نیز به دلیل کرونا، توفیق مناجات‌های دسته جمعی ماه رمضان از همه گرفته شده و همه باید برای قطع زنجیره بیماری مراعات کنند اما خانواده‌ها مناجات‌ها و دعا‌های وارده را در منازل بخوانند

خانواده‌ها مناجات‌ها و دعاهای ماه رمضان را در منازل بخوانند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز (چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۰) در جلسه این شورا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: خداوند را شاکریم که این فرصت را داد تا ماه مبارک رمضان را یک بار دیگر درک کنیم؛ این ماه، ماه پرفیض و برکتی است که همه باید از دعا و مناجات‌های این ماه بهره ببریم.

وی افزود: امسال نیز مثل پارسال به دلیل ویروس منحوس کرونا، توفیق عبادت‌ها و مناجات‌های دسته جمعی از همه گرفته شده و همه باید برای قطع زنجیره این بیماری مراعات کنند با این حال پیشنهاد می‌کنم خانواده‌ها مناجات‌ها و دعا‌های وارده در این ماه مثل افتتاح و ابوحمزه ثمالی را در منازل بخوانند و از فیوضات آن بهره ببرند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه همان‌طور که حضرت امام (ره) فرمودند، این ماه، ماه تهذیب نفس است، متذکر شد: علاوه بر خواندن دعا‌ها و قرآن که در این ماه بسیار توصیه شده، باید بر روی نفس خود کار کنیم و از لحظه لحظه این ماه برای خودسازی استفاده کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به دعا‌های مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شر ویروس منحوس از سر کشور و جهان کنده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول