اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه‌های مسکن مهر تعیین‌ تکلیف شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر در استان‌ها شد.

پروژه‌های مسکن مهر تعیین‌ تکلیف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداران سراسر کشور در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بسیاری در استان سمنان در این دولت افتتاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در حال حاضر چند پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی بحث تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر در استان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: در استان سمنان جلساتی با مراجع قضایی و پیمانکاران برای رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر برگزار شده است.

فخری ادامه داد: در آینده نزدیک مشکلات پروژه‌های مسکن مهر استان سمنان درمناطقی که هنوز تعیین و تکلیف نشده‌اند، برطرف خواهد شد.

وی توجه به بحث حاشیه‌نشینی و ساماندهی این مناطق در استان‌ها را مهم دانست و گفت: توجه به بحث آموزش شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است و بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش به وجود می‌آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان وجود ندارد، بیان کرد: در این دوره ۱۰ درصد رشد ثبت‌نام شوندگان در حوزه روستایی را نسبت به دوره گذشته برای انتخابات داشتیم.

فخری از پیگیری اجرای پروژه‌های بزرگ مانند انتقال آب دریای خزر به استان سمنان و احداث آزادراه حرم تا حرم در این استان خبر داد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول