اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: بر اساس ارزیابی‌ها برای سال جاری، ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات نیاز است.

امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جبار دوست‌محمدی عصر امروز در نشست ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات نیاز است.

وی افزود: استان سمنان همانند سال‌های گذشته بخشی از کار بازسازی و برنامه‌های عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات را برعهده گرفته است که باقدرت برای اجرای این برنامه‌ها تلاش خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای جذب خیر با هدف بازسازی عتبات عالیات در دستور کار قرار دارد.

بومی‌سازی دستورالعمل ستاد بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان 

نماینده تام‌الاختیار استاندار و رئیس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: با مشارکت اعضا در این جلسه توانستیم دستورالعمل ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان را بازنگری و بومی‌سازی کنیم.

حسن اسلامی‌راد افزود: این دستورالعمل در کمترین زمان ممکن به فرمانداری‌های هشت شهرستان استان سمنان ابلاغ و احکام شهرداران و فرمانداران ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: به برکت ماه مبارک رمضان دستورالعمل‌های ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان در گام اجرایی قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استان سمنان بیان کرد: کمیته اجرایی ذیل ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان تشکیل می‌شود و کمیته فرهنگی و روابط عمومی این ستاد معین هم برنامه‌های خود را در گام اجرایی قرار دهد.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

مسؤول کمیته فرهنگی و روابط عمومی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات و معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: از ظرفیت موکب رسانه‌ای فجر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و روابط عمومی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان استفاده خواهد شد.

حجت‌الله یحیایی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا همچون گذشته از طرفیت صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در ارتباط با اجرای دقیق فرهنگ‌سازی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان پای استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی برای تبلیغ رویه‌های فرهنگی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات است که باید با تولید محتوا از آن بهره برد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول