اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لایحه دولت برای «رتبه‌بندی معلمان» دست نیافتنی و آرمانی است

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: لایحه‌ای که دولت تحت عنوان «رتبه‌بندی معلمان» تقدیم مجلس شورای اسلامی نموده آرمان‌های کلی و دست نیافتنی است.

لایحه دولت برای «رتبه‌بندی معلمان» دست نیافتنی و آرمانی است

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: لایحه‌ای که دولت تحت عنوان «رتبه‌بندی معلمان» تقدیم مجلس شورای اسلامی نموده باید گفت که آرمان‌های کلی و دست نیافتنی است.  

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه رتبه بندی باید برگرفته از سند بالادستی آن یعنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی کشور  باشد. هدف این باید باشد که هم ایجاد انگیزه در معلمان باشد و صلاحیت های علمی و تخصصی این قشر فرهیخته را ارتقاء دهد و هم وضعیت حقوقی معلمان عزیز تغییر کند. 

وی ادامه داد: لایحه ارسالی دولت اولا فاقد فوریت است که خودش اشکال دارد و ثانیا مجموعه کادر اداری را محروم نموده و موجب می شود ادارات کیفیت لازم را نداشته باشند و مدت زمان دریافت رتبه را طولانی نموده که افراد باسابقه بالا بیشترین ضرر و آسیب می‌بینند. 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در مجلس تلاش می‌کنیم که از نظرات فرهنگیان در جهت اصلاح این لایحه استفاده کنیم و لایحه مصوب برای فرهنگیان و معلمان دست یافتنی و همه جوانب آن مدنظر باشد و  آن معلمی که در دورترین روستا خدمت می کند مشمول آن گردد.

وی خاطر نشان کرد: ما در مجلس  پیشنهاد دولت در این خصوص را افزایش قابل توجهی داده و به  ۱۵ هزار میلیارد رساندیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول