اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معرفی مدیر کارگزاری تامین اجتماعی در گرگان به دستگاه قضایی

مدیر یکی از شعب کارگزاری تامین اجتماعی در گرگان به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی و بی‌توجهی به تذکرات متعدد بازرسان مرکز بهداشت گرگان، به دستگاه قضایی معرفی شد.

معرفی مدیر کارگزاری تامین اجتماعی در گرگان به دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته تصاویر متعددی از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی در شعبه شماره ۶۸ کارگزاری تامین اجتماعی گرگان واقع در پشت پارک شهر در فضای مجازی منتشر شد.

نارضایتی شدید مردمی از عدم رعایت دستورات بهداشتی با توجه به شرایط شیوع شدید ویروس کرونا و بالا رفتن آمار بستری بیمارستان‌ها باعث شد امروز تیم مشترک مرکز بهداشت و فرمانداری گرگان، بازرسی از این مرکز را در دستور کار خود قرار دهد.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مدیر این مرکز به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در مرکز و بی‌توجهی به تذکرات به دستگاه قضایی معرفی شد.

همچنین با توجه به ضرورت استفاده شهروندان از خدمات کارگزاری، به مدیر مرکز فرصت داده شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط موجود را تغییر داده و با اصلاح امور، شرایط رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را فراهم کند در غیر اینصورت بلافاصله نسبت به پلمب این کارگزاری اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است، امروز یک میوه‌فروشی در خیابان کاشانی گرگان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.

روزهای گذشته نیز یک آرایشگاه زنانه، یک «گیم نت» در کوی انقلاب گرگان، چهار جگرکی در خیابان مطهری، یک آرایشگاه مردانه در خیابان کاشانی، یک بنگاه معاملات ملکی نیز طی دو روز گذشته پلمب شدند.

بر اساس آخرین گزارش اعلامی توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در حال حاضر ۶۱۲ بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول