اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آلودگی زیست محیطی پتروشیمی لردگان تایید شد/ دادستان: در صورت تایید دامپزشکی کارخانه را موظف به پرداخت خسارت می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در خصوص تلف شدن ماهی‌های سه شیلات در شهرستان لردگان، گفت: بر اساس گزارش محیط زیست آلودگی پساب پتروشیمی لردگان بیش از حد مجاز ارزیابی شده است.

آلودگی زیست محیطی پتروشیمی لردگان تایید شد/ دادستان: در صورت تایید دامپزشکی کارخانه را موظف به پرداخت خسارت می‌کنیم

عبدالرضا علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پس از وصول گزارش بروز آلودگی زیست‌محیطی و مرگ ماهی‌های سه شیلات ماهی در لردگان، بررسی موضوع به سازمان محیط زیست محول شد که متاسفانه میزان آلودگی پساب کارخانه پتروشیمی لردگان بیشتر از حد استاندارد ارزیابی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بررسی دلیل مرگ ماهی‌های سه شیلات نیز به کارشناسان سازمان دامپزشکی استان ارجاع داده شده که هنوز نتیجه آزمایشات مشخص نشده و احتمالا در هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نظر به گزارشات و اخطاریه‌های سازمان محیط زیست کارخانه پتروشیمی لردگان موظف به استانداردسازی میزان آلودگی پساب و رفع نواقص می‌باشد که در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آن تا زمان اصلاح این روند جلوگیری می‌شود.

علیمحمدی تاکید کرد: در صورتی که دلیل مرگ ماهی‌ها نیز از سوی سازمان دامپزشکی آلودگی ناشی از پساب این کارخانه نتیجه‌گیری شود پرونده کیفری تشکیل شده و کارخانه موظف به پرداخت کامل خسارت‌های شیلات‌داران خواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/س

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول