اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دریافت 130 گزارش مردمی توسط سامانه 1504 در تعطیلات نوروز

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در نوروز سال‌جاری 130 گزارش مردمی توسط سامانه 1504 در زنجان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

دریافت 130 گزارش مردمی توسط سامانه 1504 در تعطیلات نوروز

رضا مهدیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سامانه رایگان ۱۵۰۴ از سال ۱۳۹۲ با هدف حفظ منابع طبیعی و خدادادی در کشور راه‌اندازی شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۵۰۴ برای دریافت گزارشات مردمی افزود: در نوروز سال‌جاری ۱۳۰ گزارش مردمی توسط این سامانه دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 مهدیون با اشاره به اینکه از مجموع گزارشات دریافتی۹۰ مورد صحت داشته و مورد رسیدگی قرار گرفت، اضافه کرد: ۴۰ مورد از این گزارشات نیز غیر مرتبط بوده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۹ نیز با هدف دریافت گزارشات مردمی به صورت متمرکز راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: سامانه ۱۳۹ برای دریافت هر گونه  اطلاع‌رسانی از سوی مردم و طبیعت دوستان، هم در استان مربوطه و هم در مرکز قابل نظارت و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند هرگونه آتش‌سوزی، تخریب و تجاوز به عرصه‌های ملی و طبیعی را با سامانه گویای منابع طبیعی استان در میان بگذارند، گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری پس از دریافت تماس‌ها در محل حضور یافته و اقدامات لازم را انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه با خاطیان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول