اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

انتقاد شدید کاپیتان نفت از فدراسیون و داوران: حالم از این بسکتبال به هم می‌خورد

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان با انتقاد از فدراسیون و داوران گفت: کثیف ترین کار ور حق نفت صورت گرفت و حالم از این بازی به هم می‌خورد.

انتقاد شدید کاپیتان نفت از فدراسیون و داوران: حالم از این بسکتبال به هم می‌خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار پنجم تیم‌های مهرام و نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در حالی با برتری مهرام به پایان رسید که نفتی‌ها انتقاد شدیدی از داوران و فدراسیون بسکتبال داشتند.

داورپناه کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان که بهترین بازیکن مسابقه پنجم شناخته شده بود پس از مسابقه اظهار داشت: اگر داوران همان طوری که در بازی پنجم سوت زدند در بازی چهارم هم سوت می‌زدند، ما نیمه نهایی را از مهرام بردند بودیم و به فینال می‌رسید.

وی ادامه داد: حالم از این بسکتبال به هم می‌خورد که باید سر و گردن یک نفر بشکند، تا فیلم بازی‌ها را ببینند. اصلا برای کسی اهمیت ندارد که فیلم ها را ببیند. حرفم را می‌زنم حتی اگر به ضررم تمام شود. کثیف‌ترین کار در حق نفت انجام شد و واقعا از این موضوع ناراحت هستیم.

کاپیتان نفت آبادان با اشاره به اینکه کجای دنیا بازیکن از پشت با مشت به گردن حریف می‌زند؟ گفت: من بازیکن را جا گذاشته ام و از پشت با مشت به سر من می‌کوبد. وقتی هم می‌گویم چرا می‌زنی می‌گوید کار خوبی کرده‌ام و باز هم می‌زنم.

وی عنوان کرد: داوران چهار بازی به این شکل سوت زده‌اند و فدراسیون فیلم داوری‌ها را نمی‌بیند. واقعا چرا؟ ما حرفی نزدیم تا شاید خودشان رسیدگی کنند اما هیچ کس به آن توجه نکرد و اهمیتی برایشان نداشت. من هم می‌توانستم به هم تیمی هایم بگویم که بزنند اما ما این کارها را نمی‌کنیم چون با کسی ارتباطی نداریم.

داورپناه با اشاره به اینکه ما هم هزینه کرده‌ایم و زحمت کشیده‌ایم، تاکید کرد: این کارها درست نیست. ما بدون یار خارجی در این فصل بازی کرده‌ایم و واقعا هم عملکرد خوبی داشتیم. دست تک به تک این بچه‌ها را می‌بوسم. بازیکن را به زمین فرستاده‌اند که از اول تا آخر بازی به من فحاشی کند! با آرنج آرن داودی را می‌زنند داور به بازیکن ما خطای فنی می‌دهد. در مجموع آنها بسکتبالی بازی نکردند و همه فهمیدند که مهرام نفت آبادان را با کثافت‌ کاری برد.

داورپناه در پایان تاکید کرد: بازیکن حریف می‌گوید کار خوبی کردم که زدم، اما اگر داوران در بازی اول مسابقه او را اخراج می‌کردند دیگر این انفاق‌ها نمی‌افتاد. این وضع داوری و نظارت فدراسیون زحمات تیم ما را به باد داد. خدا وجود دارد و ماهم خدایی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول