اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان

فرمانده انتظامی استان از جانفشانی پلیس فداکار تاکستانی که برای نجات یک شهروند دچار سوختگی از ناحیه هر دو دست و پاها شده است، خبر داد.

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار  علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر  حریق یک خانه باغ در اراضی خرمدشت در شهرستان تاکستان بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و مشاهده حریق در یک خانه باغ  و بنا به گزارش حاضران در خصوص حضور یکی از شهروندان در داخل حریق استوار یکم رسول مهرعلیان برای نجات وی وارد خانه باغ می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: این مامور فداکار پس از ورود به داخل خانه باغ و بررسی تمام نقاط محل متوجه شد که خوشبختانه کسی در محل نیست اما در حین خروج با توجه به شدت آتش سوزی دچار آسیب و سوختگی از ناحیه  هر 2 دست و پاهایش شد.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: بلافاصله مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در بخش سوختگی تحت درمان قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از تلاش شجاعانه مامور پلیس و آرزوی سلامتی و طلب شفای عاجل، افزود: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را در سخت ترین شرایط نیز فدا می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول