اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حکم جالب یک مقام قضایی برای عرضه‌کننده مرغ غیرقابل مصرف/ خرید ماسک و ضدعفونی‌کننده برای نیازمندان دهگلانی

رئیس اداره حقوقی دامپزشکی کردستان گفت: مقام قضایی با صدور حکمی فرد عرضه‌کننده مرغ تاریخ مصرف گذشته در دهگلان را به خرید ماسک و وسایل ضدعفونی جهت پیشگیری از ویروس کرونا برای نیازمندان محکوم کرد.

حکم جالب یک مقام قضایی برای عرضه‌کننده مرغ غیرقابل مصرف/ خرید ماسک و ضدعفونی‌کننده برای نیازمندان دهگلانی

مهدوی رئیس اداره حقوقی اداره کل دامپزشکی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بازرسان بهداشتی در بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور به مرکزی برخورد کردند که به شکل غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به قطعه‌بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته و بدون هویت کرده بود که به همین خاطر صورتجلسه‌ای تنظیم و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مقام قضایی بعلت محرزبودن تخلف، فرد مذکور را به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری تعلیقی و خرید ماسک و وسایل ضدعفونی مخصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای نیازمندان شهرستان دهگلان محکوم کرد.

کشف فرآورده‌های غیرقابل مصرف در سنندج

در بازدید سرزده مدیرکل و بازرسان دامپزشکی کردستان از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سنندج ۷۲۹ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف از مراکز عرضه کشف و ضبط شد.

این کشفیات شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، جگر، سنگدان، گوشت چرخ کرده، تخم‌مرغ و تخم بلدرچین از ۸۴ مرکز عرضه در مرکز استان کردستان کشف و ضبط شد.

برای متخلفان پرونده‌هایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول