اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز طرح ایران همدل با افطاری ساده در استان فارس

با حضور فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد طرح ایران همدل (اطعام مهدوی) با راه اندازی ۱۱۸ آشپزخانه و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

آغاز طرح ایران همدل با افطاری ساده در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل کمیته امداد استان فارس در مراسم افتتاحیه این طرح که شب گذشته با راه اندازی ۱۱۸ آشپزخانه و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم برگزار شد، اظهار داشت: پارسال در ماه مبارک رمضان یک میلیون پرس غذای گرم توسط خیرین و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.

محمد بذرافشان با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان مردم خیر استان فارس عنایت خود را نسبت به حمایت ایتام و نیازمندان استان که تحت حمایت امداد هستند، نشان دادند، افزود: امسال در طرح اطعام مهدوی پیش بینی می‌شود یک و نیم میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

وی ادامه داد: اولویت توزیع غذا‌های طبخ شده با مددجویان کمیته امداد است و در کنار مددجویان این نهاد بین مددجویان بهزیستی و دیگر مراکز خیریه نیز غذا توزیع می‌شود.

او افزود: خانواده‌هایی که هرساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام به پخت نذری می‌کردند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر به پخت نذری نیستند می‌توانند نذورات خود را تحویل این نهاد دهند که با رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی غذا پخت شده و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار گیرد. 

بذرافشان گفت: در رمضان ۱۴۰۰ پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های بی‌بضاعت کمیته امداد توزیع شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول