اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جدال شیمیدر قم با نفت آبادان در رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شیمیدر قم در مرحله رده‌بندی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به مصاف تیم پالایش نفت آبادان می‌رود.

جدال شیمیدر قم با نفت آبادان در رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان دیدارهای مرحله نیمه نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، مسابقه رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم بین تیم‌های شیمیدر قم و پالایش نفت آبادان از ساعت 20:20 دقیقه روز دوشنبه 30 فروردین ماه برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی برابر شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرد و تیم پالایش نفت آبادان نیز مغلوب مهرام تهران شد تا نماینده‌های تهران و گرگان نیز بازی فینال این دوره از رقابت‌ها برای معرفی تیم قهرمان لیگ برتر را به صورت 3 از 5 برگزار کنند.

نماینده بسکتبال استان قم که امسال با هدایت مصطفی هاشمی در لیگ برتر بسکتبال ایران حضور یافته، پس از کسب 11 پیروزی و 3 باخت در مرحله مقدماتی و صعود به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه دوم با 25 امتیاز، در مرحله پلی‌آف اول برابر تیم هفتم جدول گروه نخست یعنی خانه بسکتبال خوزستان قرار گرفت.

شیمیدری‌ها خیلی راحت در دو بازی از مرحله نخست پلی‌آف که به شکل 2 از 3 برنامه‌ریزی شده بود، از سد تیم خانه بسکتبال خوزستان عبور کرده و در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف تیم اکسون تهران شدند اما در این مرحله برابر اکسون دو پیروزی و یک باخت در کارنامه آنها به ثبت رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی که به شکل 3 از 5 برنامه‌ریزی شده بود، به یک سد محکم و بزرگ به نام شهرداری گرگان برخورد کرد، تیمی که سرمربی تیم ملی و چندین ملی‌پوش تیم اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک توکیو عضو آن هستند و گرگانی‌ها با پیروزی در سه بازی متوالی مانع صعود شیمیدر به فینال شدند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم مهرام تهران با کسب سومین پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان به فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران صعود کرد، بدین‌ترتیب مهرام و شهرداری گرگان به شکل 3 از 5 فینال لیگ برتر را برگزار می‌کنند و تیم‌های شیمیدر قم و پالایش نفت آبادان برای کسب رتبه سوم در رقابت رده‌بندی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول