اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تغییر بافت جمعیتی قدس با احداث 9 هزار واحد مسکونی صهیونیستی

وزیر امور قدس فلسطین خبر داد تل‌آویو در پی جایگزین کردن صهیونیستها به جای مردم قدس است و به همین دلیل قصد دارد نُه هزار واحد مسکونی جدید در محوطه فرودگاه این شهر احداث کند.

تغییر بافت جمعیتی قدس با احداث 9 هزار واحد مسکونی صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «فادی الهدمی» وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین از طرح جدید رژیم صهیونیستی برای آواره کردن مردم این شهر خبر داد.

الهدمی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که صهیونیستها سیاست هدفمندی را برای کاهش تعداد ساکنان قدس [شرقی] در پیش گرفته‌اند.

وی خبر داد که تل‌آویو در پی جایگزین کردن صهیونیستها به جای مردم قدس است که آخرین نمونه از طرحهای آنان، برنامه‌ریزی برای ساخت نُه هزار واحد مسکونی جدید در محوطه فرودگاه این شهر است.

این وزیر فلسطینی تأکید کرد، صهیونیستها همچنین برنامه‌ریزی کرده‌اند واحدهای مسکونی دیگری در مناطق «جبل أبوغنیم»، «بیت صفافا» و «E۱» احداث کنند.

وی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی در تلاش است که ساکنان «الشیخ جراح» را از منازلشان اخراج کند که تعدادشان ۲۸ خانواده است.

الهدمی با انتقاد از تلاش صهیونیستها برای آواره کردن ۱۲۰ خانواده در منطقه «سلوان»، خاطر نشان کرد: «اشغالگر اسرائیلی، از سیاست تخریب منازل به عنوان مسیر جدیدی برای شهرک‌سازی استفاده می‌کند».

این وزیر فلسطینی در پایان تأکید کرد، هدف صهیونیستها از این اقدامات کاهش تعداد ساکنان قدس و افزایش شمار صهیونیستها است و در پی تغییر بافت جمعیتی این منطقه و تغییر وضعیت قدس و مبارزه با ساکان قدس از نظر معیشتی و سکونتی هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول