اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بارش باران در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان/لغزندگی سطح جاده‌ها

رئیس پلیس راه شمال استان از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وسرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

بارش باران در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان/لغزندگی سطح جاده‌ها

کشواد بهروزی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی بارش های اخیر سطح جاده ها لغزنده بوده و لازم است کلیه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی می بایست پیش بینی هایی صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی پیشگیری شود و علاوه بر آن رانندگی در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را برای هدایت خودرو می طلبد.

وی تاکید کرد: جاده های ارتباطی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا رانندگی که قصد تردد در جاده ها را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه شمال استان افزود: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول