اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رزمایش بصیرتی ثامن 9 در چهارمحال و بختیاری برگزار شد/لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه انتخابات سال جاری از ابعاد مختلف داخلی و خارجی دارای اهمیت و حساسیت ویژه است، گفت: امیدآفرینی و فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد 1400 از رویکردهای رزمایش بصیرتی ثامن 9 است.

رزمایش بصیرتی ثامن 9  در چهارمحال و بختیاری برگزار شد/لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در نخستین روز از ماه ضیافت الهی، رزمایش بصیرتی ثامن 9 به صورت مجازی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی با مشارکت بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری و رمز مقدس  یا علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.

مهران مرادی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: امیدآفرینی و فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد 1400 از رویکردهای این رزمایش بصیرتی است.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) افزود: انتخابات سال جاری از ابعاد مختلف داخلی و خارجی دارای اهمیت و حساسیت ویژه است.

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر نیز با پیام تصویری، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ضمن توصیه به بسیجیان برای استفاده حداکثری از فرصت‌های معنوی این ماه پرفضیلت، اهمیت انتخابات خرداد 1400 و تفاوت‌های برگزاری انتخابات در ایران با سایر نقاط دنیا را تبیین کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی‌هاشم(ع) مشارکت پرشور مردم در انتخابات را یک تکلیف دینی دانست، که با افزایش این میزان حضور، اقتدار و عزت ملی افزایش می‌یابد.

حسینی‌صدر در ادامه ملاک‌های انتخاب اصلح را همان معیارهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی دانست و از آحاد بسیجیان خواست برای امیدآفرینی و بیان عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، تا با تشکیل یک دولت جوان انقلابی پای کار، مشکلات مختلف از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول