اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استاندار بوشهر خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن شد

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر گفت انتظار می‌رود پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بر اساس وعده داده شده تکمیل و وارد چرخه تولید شود.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست تصویری با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با قدردانی از توجه ویژه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حل مشکلات آبرسانی استان بوشهر اظهار داشت: برای گذر از تابستان گرم پیش‌رو طرح‌های مهم آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا است که امید می‌رود بدون مشکل پشت سرگذاشته شود.

استاندار بوشهر، اجرا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر را برشمرد و گفت: اکنون پروژه‌های مهم آب‌شیرین‌کن با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است که تکمیل آنها نقش اثرگذاری در حل مشکل آب استان دارد.

وی پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعب بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: قرار بود یک سوم ظرفیت این پروژه سه ماه نخست امسال وارد چرخه تولید و باید برای تحقق این مهم تلاش شود.

گراوند با اشاره به کاهش بارش بارندگی و تاثیر آن در منابع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر تصریح کرد: بخشی از منابع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر وابسته به رودخانه و چشمه‌های استان فارس است که کاهش بارندگی در میزان آبدهی آنها اثر گذاشته است.

وی، با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بر اساس وعده داده شده تکمیل و وارد چرخه تولید شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه راه‌اندازی بخشی از ظرفیت‌های آب‌‌شیرین‌کن بوشهر و سیراف - جم را در فصل تابستان یک ضرورت دانست و بیان کرد: برای گذر از تابستان،  ضمن تسریع در تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر، بر اساس برنامه زمانبندی راه‌اندازی شود.

گراوند با اشاره به تامین زیرساخت‌های پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر و سیراف - جم از جمله طرح برق‌رسانی تصریح کرد: خطوط انتقال برق این پروژه‌ها در حال اجرا است و بر اساس برنامه تعیین شده تکمیل می‌شود.

وی نقش افتتاح پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب بوشهر و ۲۸ هزار متر مکعب سیراف جم در گذر از بحران تابستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای راه‌اندازی این پروژه‌ها استفاده کرد و این درحالی است که از همه قابلیت‌ها کمک گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول