اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انجام بیش از 62 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهرهای کردستان

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان از انجام بیش از 62 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهرهای کردستان در سال گذشته خبر داد.

انجام بیش از 62 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهرهای کردستان

جمشید زرین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج گفت: در سال 1399 عملیات توسعه شبکه فاضلاب به میزان 27.99 کیلومتر و اصلاح شبکه فاضلاب به میزان 34.79 کیلومتر در شهرهای استان انجام شده است.

وی افزود: بیشترین عملیات توسعه شبکه فاضلاب در سال گذشته مربوط به شهر سنندج به میزان 7.34 کیلومتر بوده است و پس از سنندج در شهر بانه بیشترین عملیات توسعه شبکه های فاضلاب به میزان 5.18 کیلومتر انجام گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین عملیات اصلاح شبکه های فاضلاب نیز مربوط به شهر سنندج با 18.35 کیلومتر بوده است و پس از سنندج، بیشترین میزان عملیات اصلاح شبکه مربوط به شهر مریوان با 6.58 کیلومتر می باشد.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: همچنین در سالی که گذشت 2.81 کیلومتر خط انتقال فاضلاب اجرا شد که 2.5 کیلومتر در شهر سنندج، 0.27 کیلومتر در شهر بیجار و 0.04 کیلومتر نیز در شهر سریش آباد اجرا شده است.

زرین در پایان خاطرنشان کرد: در سال قبل عملیات توسعه شبکه های فاضلاب در 14 شهر و عملیات اصلاح شبکه های فاضلاب نیز در 11 شهر که نیازمند اجرای پروژه بوده اند، انجام شده است.

انتهای پیام/2330/72

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول