اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای رزمایش ایران همدل –اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری در نشست برنامه‌ریزی به منظور افتتاح آشپزخانه‌های مهدوی و برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان و نماینده مرکز بهداشت در این نشست، گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند و از خدمات مختلفی در سال بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رزمایش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال برای دومین سال پیاپی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود، افزود: هدف ما در این رزمایش استفاده از ظرفیت های خیران و نیکوکاران در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان تحت حمایت و  خانواده‌های  آسیب دیده از بیماری کرونا است.

مبشری با اشاره به راه‌اندازی ۳۵ آشپزخانه مهدوی در استان به منظور پخت غذا برای نیازمندان، گفت: در این ایام ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم با همراهی و مشارکت خیران با رعایت تمامی دستورات بهداشتی پخت و بین نیازمندان توزیع می‌شود. 

وی تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال ۴۵ هزار بسته غذایی خشک برای خانوارهای تحت حمایت تهیه و به آنان اهداء می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در استان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی اهداء کنند.

ستار هدایت خواه مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویر احمد با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: این دبیرخانه از هیچ کوششی در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان دریغ نخواهد کرد. 

وی به پویش سفره‌ای به وسعت ایران اشاره و بیان کرد: در این پویش خادمیاران رضوی با جمع آوری کمک های خیران و نیکوکاران آنها را بین نیازمندان استان توزیع می‌کنند.

هدایتخواه تصریح کرد: جامعه هدف ما در پویش سفره ای به وسعت ایران، در مرحله اول، افراد نیازمند معرفی شده از کمیته امداد است  که این افراد تحت حمایت نیستند ولی محرومیت آنها مشخص است و بعد از آن سایر نیازمندان است. 

نماینده مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  نیز در این نشست  به حضور یک نماینده از مرکز بهداشت در آشپزخانه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان پخت غذا در این آشپزخانه‌ها و همچنین توزیع بسته های غذایی خشک بین نیازمندان تأکید کرد. 
انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول