اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از بانوان قهرمان سی‌سختی در مسابقات پرتاب نیزه کشور+تصاویر و فیلم

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بانوی سی سختی قهرمان کشوری پرتاب نیزه تجلیل کرد.

تجلیل از بانوان قهرمان سی‌سختی در مسابقات پرتاب نیزه کشور+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه نوری‌زاد مدیرعامل تشکل مردم نهاد شمیم مهر سبحان از بانوی سی‌سختی قهرمان کشور پرتاب نیزه تجلیل کرد.

صداقت در گفت‌وگو با فارس گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم عرصه ای را فراهم کنیم که در آن شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه زنان و دختران استان باشیم، که علیرغم کمبود امکانات و فضاهای ورزشی توانسته‌اند در بسیاری از رشته های ورزشی در سطح ملی و بین المللی بدرخشند. 

صداقت از حضور اعضای خیریه شمیم مهر سبحان از سمن‌های استان تهران در سی‌سخت خبر داد و افزود: این گروه طی هماهنگی این دفتر با مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور و نهایتا دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران به ما معرفی و به منطقه زلزله زده عازم شدند و از روزهای نخست وقوع زلزله، در زمینه های مختلف با دفتر امور زنان و خانواده استانداری همکاری نموده و در کنار مردم  سی سخت، به خدمت رسانی مشغول بوده و ‌با هدف محرومیت زدایی قصد دارند تعدادی از خانه های آسیب دیده از زلزله اخیر را بازسازی نمایند.

مدیرکل امور زنان و خانواده زنان استانداری اظهارداشت: بانوان هم استانی در مسابقات کشوری پرتاب نیزه مقام های اول و دوم را کسب کرده اند که زهرا صیادی اول و سحر ضیایی دوم شده اند که از طرف این موسسه خیریه، بلیط رفت و برگشت و هزینه اسکان سفر زیارتی به مشهد مقدس، به این قهرمانان کشوری و یکی از اعضای خانواده آن‌ها اهداء گردید.

صداقت عنوان کرد: همچنین تلاش داریم با کمک و رایزنی این سمن در تهران با کمیسیون اجتماعی مجلس، جهت تامین ملزومات و ساخت سالن جهت تمرین این بانوان ورزشکار اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول