اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ساخت ۱۷ هزار واحد مسکن ملی در کرمانشاه/ مسکن مهر پاوه تا پایان خردادماه تکمیل می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، از تکمیل پروژه مسکن مهر پاوه تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: پروژه مسکن مهر پاوه مدت‌ها متوقف بود، ولی با تلاش‌های بسیار تاکنون تعداد ۱۹۲ واحد تحویل متقاضیان شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

ساخت ۱۷ هزار واحد مسکن ملی در کرمانشاه/ مسکن مهر پاوه تا پایان خردادماه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در حاشیه نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: پروژه مسکن مهر پاوه مدت‌ها متوقف بود ولی با تلاش‌های بسیاری انجام شد تاکنون تعداد ۱۹۲ واحد تحویل متقاضیان شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است. همچنین براساس برنامه تدوین شده این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل می‌شود.

وی در ادامه به پروژه‌های اقدام ملی اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه‌های اقدام ملی در سطح استان کرمانشاه ساخته می‌شود که ۵ هزار واحد آن متعلق به بنیاد شهید و ایثارگران است که عملیات اجرایی بخشی از این واحدها شروع شده و پروژه‌های واقع در شهرک ظفر و دولت‌آباد نیز پس از تصویب طرح به زودی آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: عملیات اجرایی طرح‌های اقدام ملی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شهرداری، شروع شده است و پیرامون رفع برخی مشکلات زیرساختی آن در حوزه آب و برق در جلسه امروز تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: اجرایی شدن این مصوبات را نیز با دقت پیگیری می‌کنیم تا تعهداتی که به مردم داده شده، در زمان مقرر عملیاتی شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول