اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجهیز ۹۰ درصد سایت‌های روستایی نهاوند به نسل پرسرعت

رئیس اداره مخابرات نهاوند گفت: بر اساس برنامه سراسری وزارت ارتباطات ۹۰ درصد سایت‌های روستایی نهاوند تا پایان اسفندماه گذشته به تجهیزات نسل پرسرعت مجهز شدند.

تجهیز ۹۰ درصد سایت‌های روستایی نهاوند به نسل پرسرعت

محمدرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس آخرین برنامه‌ریزی و هدفگذاری کشوری وزارت ارتباطات استان همدان ملزم شد تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در بخش پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول روستایی به سطح پوشش بالای ۹۰ درصد برسد.

وی افزود: خوشبختانه در نهاوند با تلاش کارشناسان و با بهره‌برداری از دستگاه‌های نسل پرسرعت، روستاهای دره میرزا و امیرآباد و تپه علی از بخش خزل و روستای بانسره و کفراج از بخش مرکزی در اسفندماه سال گذشته این امر زودتر از مهلت تعیین شده تحقق یافت.

رئیس اداره مخابرات نهاوند با بیان اینکه در نظر داریم سایر روستاهای باقیمانده نیز تا پایان اردیبهشت به تجهیزات لازم مجهز شوند اضافه کرد: در سال جدید روند ایجاد امکان فنی و تامین و نصب دستگاه مربوطه برای چند روستای دیگر در حال اقدام است.

وی گفت: از این بین روستاهای کرک علیا و سفلی از بخش کیان، روستای دارسیبه از بخش خزل و روستای برجک از بخش مرکزی تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند و طرح روستاهای سیاه دره ملوسان؛ ده‌سرخه؛ تپه یزدان و وشت نیز در حال اجراست.

وی گفت: با بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها و چند طرح دیگر؛ تا پایان اردیبهشت ماه میزان پوشش مناطق روستایی برخوردار از تجهیزات پرسرعت اینترنت همراه اول فراتر از ۹۸ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول