اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پشتیبانی همیشگی مردم قم از نظام اسلامی/ ضرورت بی طرفی عوامل برگزاری انتخابات

استاندار قم با تأکید بر ایجاد زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه سال جاری، مردم قم را حامیان همیشگی نظام اسلامی دانست و بر بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت در انتخابات تأکید کرد.

پشتیبانی همیشگی مردم قم از نظام اسلامی/ ضرورت بی طرفی عوامل برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز و پس از جلسه ستاد انتخابات استان با خبرنگاران گفت و گو می کرد با اشاره به ضرورت هم افزایی و افزایش تعامل بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: نشست امروز با حضور مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات در یک فضای هماهنگی و تعامل سازنده برگزار و در آن بر لزوم استفاده از تجربه برگزاری ادوار مختلف انتخابات در استان تأکید شد.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت امور مربوط به انتخابات سال جاری بر اساس برنامه زمان بندی شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه گزارش ها در این زمینه نشان از روند مثبت فعالیت ها دارد.

استاندار قم با تصریح بر این که همه هیئت های مشارکت کننده در برگزاری انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت به دنبال برگزاری یک انتخابات قانونمند و سالم هستند اذعان کرد: امید است این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و به صورت باشکوه برگزار شود، چراکه مشارکت مردم به عنوان یک سرمایه برای نظام شناخته می شود.

وی با بیان این که مردم قم همواره به عنوان پشتیبانان این نظام ظاهر شده اند یادآور شد: انتخابات خرداد ماه سال جاری با توجه به شرایط کرونایی کشور و استان قم باید با رعایت الزامات و بر اساس شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود تا فضای توأم با اطمینان خاطر برای مردم و عوامل اجرایی و نظارت برقرار باشد و بتوان با ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم، از حضور باشکوه آنان استفاده کرد.

سرمست در پایان سخنان خود همچنین بر بی طرفی مسؤولان اجرایی و نظارتی استان در انتخابات تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول