اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان استانی بی‌خیال فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری سی‌سخت+فیلم

مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی‌سخت از سختی کار کارکنان شهرداری بعد از زلزله گفت و از بی توجهی مسئولان گلایه کرد.

مسئولان استانی بی‌خیال فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری سی‌سخت+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،کارکنان واحد شهرسازی شهرداری سی‌سخت از بی توجهی مسئولان استانی نگران هستند چرا که کار شبانه‌روزی بعد از زلزله توان آن‌ها را گرفته است.

رهبری دوست مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی‌سخت در گفت وگو با فارس گفت: تا به امروز بیش از ۶۰۰ مجوز صدور پروانه ساختمانی صادر شده و به نظام مهندسی برای روند پیگیری نقشه های ساختمانی مردم ارجاع داده شده است.

وی گفت: بیش از ۴۰۰ پروانه ساختمانی صادر و تحویل مردم جهت دریافت وام و تسهیلات بلاعوض زلزله داده شده و در این مدت چند نفر از نیروهای کنترل فنی و تعیین حریم شهرداری به کرونا مبتلا شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: کسی نیست که جایگزین آنها شود و مشکلات مردم را پی‌گیری کند که این مهم باعث مراجعه بی‌حد و اندازه مردم به واحد شهرسازی شده است.

رهبری دوست تصریح کرد: حجم پرونده های ارسالی به شهرداری آن چنان زیاد است که از عهده ما در این شرایطی که کمبود نیروی متخصص کار داریم، خارج است حتی کمبود فضا برای طبقه بندی پرونده های موجود داریم و متاسفانه کلیه پرونده‌ها در سطح اتاق پراکنده بوده به طوری که برای پیدا کردن یک پرونده حداقل یک ساعت باید وقت بگذاریم.

رهبری دوست گفت: سیستم کامپیوتری ما دارای مشکل اساسی بوده این در حالی است که در همان ابتدای وقوع زلزله معاون عمرانی استاندار با حضور در شهرداری قول مساعدت و تسهیلات جهت خرید کامپیوتر و سیستم‌ را به شهرداری دادند ولی تا کنون این وعده محقق نگردیده که نیروهای شهرداری همچنان چشم انتظار هستند.

مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت اظهار داشت: ارباب رجوع با ما ارتباط مستقیم دارند به طوری که روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده داریم که کمتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و نتیجه این شده که ۳ نفر از همکاران در واحد شهرسازی به کرونا مبتلا و خانه نشین شوند.

وی گفت: بی شک مطمئن هستیم که بقیه کارکنان واحد شهرسازی نیز به وضعیت کرونا مبتلا خواهند شد و این واحد در این شرایط تعطیل خواهد شد.

رهبری دوست عنوان کرد: کارکنان شهرداری از روز اول زلزله تا به امروز تمام وقت و خارج از وقت اداری به صورت شبانه روزی پای کار بوده و در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند ولی تا کنون هیچ کدام از نیروهای شهرداری مورد توجه مسئولان قرار نگرفته اند و نسبت به آنها خیلی بی تفاوت هستند که جای نگرانی است.

وی گفت: مسئولان استانی به شهرداری سی سخت که از پایه های اصلی در امر خدمات رسانی به زلزله زدگان است این همه بی توجه هستند و خواسته‌های حداقلی آن‌ها را عملی نمی‌کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول