اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری سارقان دریچه‌های آب وفاضلاب در زاهدان

دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از شناسایی سه متهم و دستگیری یک نفر از عوامل سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب در شهرستان زاهدان خبر داد.

دستگیری سارقان دریچه‌های آب وفاضلاب در زاهدان

ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد دریچه‌های آب و فاضلاب در ماه‌های اخیر که نزدیک به ۴۰۰ عدد رسید و لزوم صیانت و حفاظت از اموال‌عمومی و نگرانی از احتمال سقوط وسایل نقلیه و شهروندان در آن گودال‌ها و همچنین الزام قانونی و شرعی به حفاظت و حراست از جان و مال مردم، هفته گذشته جلسه‌ای با ضابطان قضایی و مراجع انتظامی شهرستان زاهدان در محل دادستانی برگزار و همه آنها موظف شدند تا با فعال‌سازی گشت‌های مشترک در سطح شهر، نسبت به شناسایی سارقان و تخریب‌کنندگان اموال‌عمومی اقدام کنند.

وی افزود: خوشبختانه با اجرا و افزایش گشت‌های مشترک و شبانه‌روزی، صبح امروز سه نفر از عوامل اصلی سرقت وسایل و دریچه‌های آب وفاضلاب شناسایی و یک فرد مرتبط نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

وی با هشدار جدی خطاب به سارقان و شرکای آنها و مالخران خاطرنشان کرد: دستگاه قضا و شعبه ویژه حقوق‌عامه در پیگیری و شناسایی سارقان و تخریب‌کنندگان اموال عمومی لحظه‌ای درنگ نکرده و نخواهد کرد چرا که سلب نفع و بهره‌برداری از دریچه‌های آب و فاضلاب، تاسیسات و اموال عمومی نقض آشکار حقوق شهروندان بوده و موجب تضییع حقوق بیت‌المال می‌شود.

احمدزاده ادامه داد: به تمام مدیران ادارات و موسسات دولتی و غیردولتی نیز اعلام شد تا در حراست و حفاظت از اموال بیت‌المال نهایت دقت و همت را از خود نشان داده و گشت‌های شبانه خود را فعال کنند تا دیگر شاهد این چنین مواردی نباشیم و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول