اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 47کیلو ماده مخدر شیشه در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 47کیلو و 900گرم شیشه در یک عملیات توسط مأموران انتظامی شهرستان رودان خبر داد.

کشف 47کیلو ماده مخدر شیشه در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان رودان با اشرافیت اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر به صورت ترانزیت مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی و انجام ردزنی‌های نقطه‌ای و کنترل نامحسوس اعضای این باند، کانتینر حامل محموله مواد مخدر را شناسایی و خودروی مذکور را طی تعیقب و مراقبت در ایست و بازرسی فاریاب متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو از اتباع بیگانه می باشد، تصریح کرد: قاچاقچیان محموله مواد مخدر را از مسیر استانهای شرقی کشور بارگیری و در حال انتقال آن به مرکز کشور بودند.

سردار جعفری در تشریح این عملیات گفت: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از کانتینر و در قسمت های مخزن های دو طرف کامیون، 47 کیلو و 900 گرم مواد افیونی از نوع شیشه که بصورت کاملا ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.  

وی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و شناسایی سایر اعضای این باند، اظهار داشت: در این راستا کامیون توقیف وبه همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطعانه وبی امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول