اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایجاد انگیزه در میان مدیران کاشی طوس، یک خط تولید را به مدار برگرداند

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد انگیزه در میان مدیران کارخانه کاشی طوس توانست یک خط تولید این واحد صنعتی را که غیرفعال بود به خط تولید برگرداند و تزریق تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی هم، علاوه بر افزایش انگیزه می‌تواند بالابردن ظرفیت اشتغال و تولید را به همراه آورد.

ایجاد انگیزه در میان مدیران کاشی طوس، یک خط تولید را به مدار برگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی آذری ظهر امروز در حاشیه بازدید مشترک با فرماندار قوچان از خطوط تولید واحد صنعتی کاشی طوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاشی طوس یکی از پتانسیل‌های این شهرستان بوده که باید به درخشش و رونق تولید قبلی خود برسد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برای این واحد صنعتی طرح‌های توسعه‌ای ترسیم‌شده که باید در حوزه ملی و استانی به دنبال رفع مشکلات احتمالی بود، گفت: مجموعه کارگری این کارخانه پای‌کار آمده‌اند تا چرخ‌های تولید همچنان در این کارخانه درحرکت باشد و اعتبار کاشی طوس به هویت قوچان برگردد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه یکی از قسمت‌های این کارخانه درگذشته تعطیل بود اما امروز به همت مدیران این واحد صنعتی و ایجاد انگیزه در آن‌ها، دوباره راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: ماشین‌آلات این قسمت در مجموعه موجود بود و تنها با سرمایه‌گذاری داخلی دستگاه‌ها فعال شده‌اند و امروز مشغول به تولید هستند.

وی بیان کرد: کاشی طوس مشکلات خاصی ندارد و در حال حاضر با ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم فعالیت می‌کند که طی هماهنگی‌های انجام‌شده و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات می‌تواند اشتغال را به ۳۰۰ نفر افزایش داده و شاهد بالا رفتن ظرفیت و تعادل در تولید بود.

آذری با اشاره به این موضوع که ۳ طرح تولید کاشی دیوار، کاشی پرسلانی و افزایش ۳۵ درصدی ظرفیت تولید برای راه‌اندازی نیازمند جذب تسهیلات است، اضافه کرد: در حال حاضر تولید روزانه این کارخانه ۸ هزار مترمربع انواع کاشی بوده که برای صادرات نیز باید به دنبال بازار تقاضا در آسیای میانه حرکت کرد.

مانع زدایی و پشتیبانی از کاشی طوس برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال

فرماندار قوچان هم در این بازدید بابیان اینکه کارخانه کاشی طوس با قدمت زیاد روزهای سختی را تاکنون پشت سر گذاشته است، گفت: با ایجاد فضای حمایتی از این کارخانه امروز به نقطه‌ای رسیده که مشکلی ندارد و به دنبال توسعه در جهت افزایش نیروی کار در مجموعه است.

امین رضا مرآتی با اشاره به اینکه مانع زدایی انجام‌شده برای رونق تولید این کارخانه گوشه‌ای از تحقق شعار امسال است تأکید کرد: کمیته پشتیبانی و مانع زدایی در قوچان تشکیل خواهد شد تا با تهیه بانک اطلاعاتی واحدهای صنعتی و تولیدی بتوان مشکلات آن‌ها را در حوزه استانی و ملی رفع کرد.

وی یکی از موانع توسعه در قوچان را تأمین برق برای حوزه‌های صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی انجام‌شده و تأمین بخشی از منابع مالی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مانع بزرگ تأمین برق در شهرک صنعتی ۲ قوچان در حال برطرف شدن بوده که می‌تواند به توسعه شهرستان کمک کند. 

انتهای پیام/۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول