اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

استراتژی اصلاح‌طلبان برای جلب اعتماد عمومی/ قنبری: باید بگوییم مقصر مشکلات دولت نیست!

داریوش قنبری گفت: اصلاح‌طلبان باید تبیین کنند که همه رفع مشکلات در اختیار دولت نبود و باید بکوشند تا با اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی زمینه بازسازی اعتماد عمومی را فراهم کنند تا در چنین شرایطی مردم به نامزد نهایی‌شان اقبال نشان دهند

استراتژی اصلاح‌طلبان برای جلب اعتماد عمومی/ قنبری: باید بگوییم مقصر مشکلات دولت نیست!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره میزان اعتماد جامعه به اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان باید بر بازسازی اعتماد عمومی به خود کار ویژه کنند زیرا گرچه جبهه اصلاحات به طور رسمی دولت را در اختیار نداشت اما مسئولیت مشکلات سال‌های اخیر پای اصلاح‌طلبان هم نوشته شده است و مردم از آنها می‌خواهند در قبال مشکلات موجود پاسخگو باشند.

وی افزود: متأسفانه عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم هم قابل قبول نبود و در عین حال که حدود یک‌سوم از نمایندگان اصلاح‌طلب بودند اما واقعیت این است که مجلس دهم به مجلسی با یک فراکسیون قوی اصلاح‌طلبی همراه نشد و انتظار مردم را برآورده نکرد. همه این‌ها زمینه بی‌اعتمادی مردم به اصلاح‌طلبان را فراهم کرد که باید برای جبران این بی‌اعتمادی تلاش‌های گسترده شود.

قنبری با بیان اینکه انتقادهای زیادی به دولت آقای روحانی ابراز می‌شود اما واقعیت این است که دولت روحانی مقصر همه مشکلات نیست،‌اظهار کرد: اما به هر حال مردم در یک دید کلی دولت را مقصر می‌دانند و تبع آن مسئولیت را بر عهده اصلاح‌طلبان می‌پندارند زیرا دولت فعلی مورد حمایت اصلاح‌طلبان بود.

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: اصلاح‌طلبان باید تبیین کنند که همه رفع مشکلات در اختیار دولت نبود و باید بکوشند تا با اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی زمینه بازسازی اعتماد عمومی را فراهم کنند تا در چنین شرایطی مردم به نامزد نهایی‌شان اقبال نشان دهند؛ وگرنه اگر این اعتماد بازسازی نشود، نامزد نهایی هرکه باشد، رأی‌آوری‌اش دچار مشکل می‌شود.

قنبری درباره وضعیت کنونی انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم گفت: شرایط فعلی نامزدهای اصلاح‌طلبان تا این لحظه مبهم است و مشخص نیست که اساسا چه کسانی تمایل دارند در انتخابات نامزد شوند، چه رسد به آنکه بدانیم چه شخصیت‌هایی نامزد می‌شوند و در نهایت بر چه فردی اجماع خواهد شد. اکنون حضور آقایان جهانگیری، ظریف، عارف، پزشکیان و لاریجانی بیش از دیگران جدی است و اصلاح‌طلبان بر روی اینها بحث و نظر دارند اما واقعا معلوم نیست در ادامه مسیر چه خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول