اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

با وساطت نیروی انتظامی، قاتل از قصاص رهایی یافت

با وساطت نیروی انتظامی استان و تلاش و پیگیری مستمر، قاتل با رضایت اولیاءدم، پس از 5 سال از قصاص رهایی یافت.

با وساطت نیروی انتظامی، قاتل از قصاص رهایی یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: ۵ سال پیش در پی به قتل رسیدن دختر بچه ۶ ساله ای در یکی از شهرستان های تابعه استان فارس توسط یک زن جوان، در این خصوص پرونده ای تشکیل و از سوی دستگاه قضایی حکم قصاص برای قاتل صادر می شود.

سردار رهام بخش حبیبی ادامه داد: در این راستا جلسات متعددی برای اصلاح فی ما بین و صلح و سازش بین دو خانواده برگزار و در نهایت طی جلسه نهایی که ۲۴ فروردین ماه سال جاری در دفتر ستاد انتظامی استان برگزار شد، به رضایت اولیا دم منجر و قاتل از قصاص رهایی یافت.

وی افزود: قصاص حق اولیای دم بود اما این عزیزان ضمن بسط و گسترش فرهنگ عفو و بخشش،زندگی دوباره به قاتل نادم و پشیمان بخشیدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه و دوستانه خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم در راستای ارج نهادن به سنت های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در بین جامعه موثر واقع شویم و سنت های دینی و مذهبی از جمله گذشت و بخشش را رواج دهیم .

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول