اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم توجه به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در حفظ سلامت و امنیت انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان یک وظیفه ملی، مقوله سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

لزوم توجه به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در حفظ سلامت و امنیت انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیداحمد احمدی زاده در نشست برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس  گفت: انتظار داریم اهتمام لازم در زمینه  مشارکت در انتخابات توسط فرهنگبان استان و کشور صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: حتما برنامه های مشارکت افزا را به نسبت موقعیت و امکانات به ادارارت آموزش و پرورش سراسر استان ارسال خواهیم کرد  تا در حوزه انتخابات مناطق و شهرستان ها مورد استفاده قرار گیرد.

احمدی زاده گفت: در سال ۱۴۰۰ سه اولویت کاری ما شامل لزوم تحقق شعار سال، مدیریت مناسب بیماری کرونا و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

وی افزود: به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم  است  و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش از حیث گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و فرهنگیان باید در انتخابات مشارکت  حداکثری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ی فارس خطاب به روسای آموزش و پرورش گفت: در زمینه انتخابات با فرمانداران نهایت همکاری را داشته باشید و بازدیدهای میدانی از مدارس به عنوان شعب انتخاباتی را در دستور کار قرار دهید.

احمدی زاده به تلاش های خودجوش معلمان در بحث آموزش مجازی و جلب رضایت  خانواده های دانش آموزان در این زمینه اشاره کرد و افزود: از آنجا که در شرایط  استمرار شیوع کرونا ویروس هستیم باید برای این ایام و دوران پساکرونا برنامه ریزی هایی در جهت آسیب شناسی دانش آموزان در ابعاد مختلف تربیتی، روحی و رسیدگی به مسائل  آنها داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: آموزش و پرورش فارس با وجود قریب به ۹۰۰ هزار دانش آموز و ۶۵ هزار شاغل فرهنگی یکی از بزرگترین آموزش و پرورش های سطح کشور است که با وجود این سطح از گستردگی با پیگیری مدیرکل این مجموعه و اقدامات استاندار فارس در زمینه آموزش مجازی، عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول