اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 تن و 200 کیلو مرفین و هروئین توسط مامورین در این استان خبر داد.

کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «خراسان جنوبی» و «قم» با انجام اقداماتی اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در محورهای شرقی استان اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: یک تیم از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر «اصفهان» و شهرستان «اردستان»نیز بلافاصله وارد عمل شدند و ۳ کامیون کشنده متعلق به سوداگران مرگ را در محور ترانزیت «اردستان» شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این کامیون‌ها راه پاکن و فاقد مواد مخدر بود ادامه داد: در بازرسی از ۲ خودروی دیگر ۲ تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین که در کف اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

میرحیدری اظهار داشت: در این عملیات یک باند مخوف و پیچیده قاچاقچی مواد مخدر منهدم، ۳ کامیون کشنده توقیف و ۳ سوداگر حرفه ای مرگ نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مواد مخدر یک بلای خانمان‌سوز است که جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده خاطرنشان کرد: امید است خانواده‌ها نظارت بیشتری بر فرزندان و جوانان خود داشته باشند و نیروی انتظامی نیز در این مسیر مصمم ایستاده و قاطعانه با سوداگران مرگ مقابله می کند بطوریکه این نیرو هرساله شهدایی زیادی را در این راه تقدیم کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول