اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قادری: نگاه ما به شرق یک تعادل را در مسائل خارجی ما ایجاد می‌کند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما به شرق یک تعادل را در مسائل خارجی ما ایجاد می‌کند.

قادری: نگاه ما به شرق یک تعادل را در مسائل خارجی ما ایجاد می‌کند

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به توافقتنامه ۲۵ ساله ایران و چین گفت: ‌امضای این توافقنامه بهترین فرصت برای ماست که با امضای قراردادها در حوزه‌های مختلف بتوانیم از تکنولوژی چین و همچنین از امکاناتی که برای ما براساس این توافق‌ها حاصل می‌شود استفاده کنیم.

وی افزود: اگر امروز می‌بینیم که رئیس‌جمهور آمریگا اندکی نرمش نشان می‌دهد به خاطر تفاوتش با رئیس‌جمهوری قبلی این کشور نیست بلکه به خاطر نگاه ما به شرق و امضای توافقنامه با چین است. 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما دیگر نباید اشتباهات دکتر آقای روحانی را در بحث سیاست خارجی و نگاه وی به غرب تکرار کنیم بلکه باید با امضای توافقنامه با چین و دیگر کشورهایی که با آمریکا در تقابل هستند زمینه را برای کاهش فشارهای غرب به ایران و همچنین پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف فراهم آوریم. 

قادری خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که همه دنیا اروپای غربی و آمریکا نیست و ما می‌توانیم با امضای توافقنامه‌های مشابه توافقنامه چین با کشورهایی همچون روسیه و کشورهای آمریکای جنوبی روابطمان را در حوزه‌های مختلف با این کشورها توسعه دهیم و از فواید آن بهره‌مند شویم. 

وی افزود: ما باید هر چه زودتر قراردادهایمان با چین در حوزه‌های مختلف را به امضا برسانیم و بتوانیم از امکانات و فایده‌های آن بهره‌مند شویم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نگاه ما به شرق یک تعادل را در مسائل خارجی ما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که غرب فکر نکند می‌تواند با فشارها و تحریم‌هایش باعث مختل شدن کار جمهوری اسلامی ایران شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول