اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: تساوی کمترین حق ما بود/ چمن ورزشگاه استاندارد نبود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تساوی کمترین حق ما در این دیدار بود.

حسینی: تساوی کمترین حق ما بود/ چمن ورزشگاه استاندارد نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده اظهار داشت: ما برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و در همان ابتدا توانستیم به گل برسیم. بازی در نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و باید گل دوم را می‌زدیم.

وی افزود: نتیجه با یک گل هیچوقت پایدار نیست و در نیمه دوم در حفظ توپ زیاد خوب نبودیم و همین باعث شد پدیده از تک موقعیت استفاده کند و به گل برسد. در ادامه بازی را گرفتیم و در روزی که هیچ فرصتی به حریف ندادیم، گل خوردیم. این تساوی چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند و بازیکنانم برنامه‌های ما را به خوبی اجرا کردند. تساوی کمترین حق ما در این دیدار بود.

وی در پاسخ به اینکه امروز کمی دیر تعویض کرد، گفت: بازیکنان ما خوب کار می‌کردند و ما هم 12 روز بازی نکرده بودیم. وقتی یک تیم خوب بازی می‌کند، دلیلی ندارد که تعویض کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: ما باید بجنگیم و تلاش کنیم ولی مطمئنم می‌توانیم به هدفمان برسیم.

حسینی در خصوص اعتراض به داوری گفت: من اعتراض نکردم ولی میزبان خیلی به داور فشار می‌آورد. باید صحنه‌ها را بازبینی کنیم که چه اتفاقاتی رخ داد و الان نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم.

وی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه گفت: در استانداردهای ایران بد نبود. در شرایطی که اکثر زمین‌ها شرایط خوبی ندارند، این زمین بد نیست. البته ورزشگاه به این زیبایی اگر زمین چمن مطلوب‌تری داشته باشد، خیلی بهتر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول